کد خبر : 1984137 | 11 آذر 1402 ساعت 23:20 | 29.9K بازدید | 34 دیدگاه

روبرتو مارتینز: از قرعه پرتغال راضی هستم!

روبرتو مارتینز، سرمربی پرتغال، می‌گوید که برای تیمش خوب است که در دور گروهی، در مرکز کشور آلمان بازی خواهد کرد.

روبرتو مارتینز: از قرعه پرتغال راضی هستم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرتغال، در گروه F با تیم‌های ترکیه و جمهور چک و یک تیم از مرحله پلی آف هم گروه شده است. تیم پرتغال یکی از بهترین تیم‌های مرحله مقدماتی یورو بود و در گروه J با 10 پیروزی در 10 مسابقه، به عنوان صدرنشین در سید 1 صعود کرد.
مارتینز سرمربی پرتغال از گروه تیمش ابراز رضایت کرده است: "از قرعه کشی راضی هستم. قرعه همیشه غیرقابل پیش بینی است. اکنون سه تیم در مرحله گروهی حتمی هستند شرایط می‌توانند پیچیده شوند. برای پرتغال، بازی در مرکز آلمان، نزدیک به هواداران، در ورزشگاه‌های باشگاه‌های بزرگی مانند لایپزیش، دورتموند و شالکه خیلی خوب است.

1961568

بودن در گروه F به معنی زمان بیشتر تا اولین مسابقه است که این می‌تواند برای رقیبان دردسرساز باشد. تیم‌هایی که از پلی آف می‌آیند بسیار قوی هستند چون معمولا به خاطر پیروزی‌هایی تازه با اعتماد به نفس و نیروی محرکه خاصی وارد رقابت‌ها می‌شوند. جمهوری چک سرمربی ندارد و برای من جای تعجب دارد چون من آنها را خوب می‌شناسم و می‌دانم بازیکنان باکیفیتی دارند. ترکیه در گروه خود مقابل کرواسی و ولز پیروز شد که نشان می‌دهد که سطح بسیار خوبی دارند و بسیار چالش برانگیز هستند."

دیدگاه‌ها