کد خبر : 1984229 | 12 آذر 1402 ساعت 12:22 | 12.5K بازدید | 11 دیدگاه

اطمینان ستاره بارسا: اتلتیکو خوب است اما ما پیروزیم!

فرانکی دی‌یونگ، ستاره بارسلونا، معتقد است که تیمش توانایی پیروزی برابر اتلتیکو مادرید را دارد.

اطمینان ستاره بارسا: اتلتیکو خوب است اما ما پیروزیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لالیگا باید در ورزشگاه خانگی‌اش روبه‌روی اتلتیکو مادرید قرار بگیرد. 

این دو تیم در حال حاضر در جدول رده‌بندی لالیگا هم امتیاز هستند اما اتلتیکو به واسطه تفاضل گل بهتر در جایگاه سوم قرار گرفته و بارسا چهارم است و سه امتیاز این بازی از اهمیت بسیاری برای هر دوی آن‌ها برخوردار است، هرچند شاگردان دیه‎‌گو سیمئونه یک بازی کمتر انجام داده‌اند. 

دی‌یونگ در آستانه این بازی حساس در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه بارسلونا درباره شرایط تیمش اظهار داشت: «اتلتیکو عملکرد بسیار خوبی داشته است. اما ما تیم خیلی خوب با بازیکنانی عالی و با کیفیت داریم. این بازی دشواری خواهد بود. آن‌ها مصدومان کمتری دارند و شاید این باعث شود شرایط بهتری داشته باشند اما ما در خانه بازی می‌کنیم و باید برنده باشیم.»

1958512

او درباره بازی تحت هدایت ژاوی گفت: «ژاوی مربی خوبی است. او روی جزئیات تمرکز دارد. این که قبلا هافبک بوده می‌تواند به او کمک کند که به نکات خاصی توجه داشته باشد. او به ما گفت که باید در آغاز دیدارها بهتر کار کنیم. ما در لیگ قهرمانان شروع خوبی داشتیم اما این اتفاق در لیگ رخ نداد.»

این ستاره هلندی درباره شرایط خودش در بارسا اضافه کرد: «کاپیتان بودن بسیار جالب است. این که بازوبند این باشگاه را بر بازو داشته باشم باعث افتخار من است. به مدت دو ماه مصدوم و دور از میادین بودم که از نظر فیزیکی خیلی سخت بود اما حالا شرایط بهتر است. طبیعتا هر چقدر بیشتر در این باشگاه باشی و سنت بالاتر برود، تجربه بیشتری هم به‌دست می‌آوری.»

دیدگاه‌ها