کد خبر : 1984960 | 15 آذر 1402 ساعت 09:47 | 28.6K بازدید | 42 دیدگاه

ادعای باورنکردنی: پپ دنبال راز قهرمانی آرژانتین!

نیکلاس اوتامندی، ستاره آرژانتینی سابق منچسترسیتی، می‌گوید پپ گواردیولا به دنبال راز قهرمانی این تیم در جام جهانی بوده است.

ادعای باورنکردنی: پپ دنبال راز قهرمانی آرژانتین!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین موفق شد سال گذشته به حسرت دیرینه‌اش پایان دهد و جام قهرمانی جام جهانی 2022 قطر را با خود به خانه ببرد. 

این تیم نمایشی خیره‌کننده در این رقابت‌ها و خصوصا در بازی فینال برابر تیم ملی فرانسه که دومین فینال متوالی‌اش را تجربه می‌کرد ارائه کرد و توانست شاگردان دیدیه دشان را در ضربات پنالتی از پیش رو بردارد و این عنوان را از آن خود کند. 

این دیدار در حالی به ضربات پنالتی کشید که آرژانتین با دو گل از حریف پیش بود اما فرانسه با درخشش و هت تریک کیلیان امباپه به بازی برگشت و تساوی 3-3 باعث شد که ضربات پنالتی برنده این دیدار و در نهایت قهرمان جام جهانی را مشخص کند. 

1779934

اوتامندی در گفتگو با ESPN درباره اتفاقات پس از این بازی اظهار داشت: «پپ گواردیولا پس از جام جهانی با من تماس گرفت و از من پرسید که ما چطور توانستیم پس از این که نتیجه و برتری 0-2 را از دست دادیم، روحیه خودمان را حفظ کنیم. 

این حفظ روحیه و ذهنیت روی بازی برای او عجیب بود و می‌خواست بداند در نهایت چطور از نتیجه‌ای که دنبالش بودیم محافظت کردیم و توانستیم آن نمایشی که همه دیدند را در وقت‌های تلف شده این بازی ارائه کنیم.»

دیدگاه‌ها