کد خبر : 1984291 | 12 آذر 1402 ساعت 16:27 | 18.5K بازدید | 19 دیدگاه

بازگشت ناگهانی حجازی مقابل سپاهان(عکس)

کاپیتان الاتحاد عربستان با رفع مصدومیت آماده بازی مقابل سپاهان است.

بازگشت ناگهانی حجازی مقابل سپاهان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاتحاد عربستان که صعودش از گروه C لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرده و در حال حاضر 12 امتیاز و دو امتیاز بیشتر نسبت به سپاهان ایران دارد، فردا در ورزشگاه ملک عبدالعزیز میزبان شاگردان ژوزه مورایس خواهد بود که در آستانه این بازی یک ستاره خود را در دسترس خواهد داشت.

احمد حجازی، ستاره مصری سه سال اخیر الاتحاد عربستان که به‌خاطر آسیب‌دیدگی در فصل جاری فرصت بازی در رقابت‌های داخلی و آسیایی را به دست نیاورده، در فهرست این باشگاه برای دیدار فردا شب مقابل سپاهان ایران قرار گرفته و احتمالا در ترکیب اولیه هم قرار خواهد گرفت.

مارسلو گایاردو، سرمربی الاتحاد عربستان امروز در اتفاقی غیرمنتظره همراه با احمد حجازی در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان حضور پیدا کرد تا مشخص شود این مدافع سرشناس مصری و کاپیتان تیمش فردا می‌تواند به میدان برود.

1961814

احمد حجازی که پس از چهار سال حضور در وست‌بروم انگلیس در تابستان 2020 به الاتحاد عربستان پیوست، در فصل گذشته لیگ روشن 28 بار به میدان رفت که چهار گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد ولی در هفته سی‌اُم و پایانی مقابل الطاعی حضور نداشت.

آخرین بازی این ستاره مصری الاتحاد در هفته بیست و نهم فصل گذشته لیگ روشن مقابل الفیحاء بود که 90 دقیقه در زمین بود ولی پس از آن طی 6 ماه و نیم اخیر به میدان نرفت که فردا این روند برای او پایان میابد و بنابر گفته مارسلو گایاردو، می‌تواند 45 تا 60 دقیقه در ترکیب قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها