کد خبر : 1984300 | 12 آذر 1402 ساعت 16:52 | 11.3K بازدید | 12 دیدگاه

لبخند مدافع الاتحاد برای بازی با سپاهان

ستاره مصری الاتحاد از بازگشت به میادین و حضور مقابل سپاهان خوشحال است.

لبخند مدافع الاتحاد برای بازی با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، احمد حجازی که آخرین بازی خود برای الاتحاد را در هفته ماقبل پایانی فصل گذشته لیگ عربستان مقابل الفیحاء انجام داد و پس از آن به دلیل آسیب‌دیدگی 6 ماه و نیم از میادین دور بوده و حتی در لیست مسابقات قرار نمی‌گرفت، حالا آماده حضور در دیدار فردا در لیگ قهرمانان آسیا برابر سپاهان ایران است.

این مدافع سرشناس مصری که تجربه بازی در لیگ برتر انگلیس را دارد، امروز به همراه مارسلو گایاردو در نشست خبری قبل از دیدار هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل سپاهان ایران شرکت کرد و بنابر گفته سرمربی آرژانتینی، می‌تواند فردا هم به میدان برود.

احمد حجازی، مدافع مصری الاتحاد با بیان اینکه از بازگشت دوباره به میادین پس از دوران مصدومیت خوشحالم، تاکید کرد: شادترین لحظات زندگی من زمانی است که در زمین حضور دارم.

1961830

او که نسبت به بازگشت به میادین ابراز خوشحالی داشت، عنوان کرد: از نزدیک با پزشک همکاری داشتم و زیر نظر او بودم و حالا هم امیدوارم شرایط به خوبی پیش برود و به ترکیب تیم برگردم.

مدافع خارجی الاتحاد که احتمالا فردا در ترکیب اولیه تیمش مقابل سپاهان قرار بگیرد، ابراز امیدواری داشت که بتوانند نماینده فوتبال ایران را شکست بدهند.

دیدگاه‌ها