کد خبر : 1984368 | 12 آذر 1402 ساعت 20:41 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

احتمال غیبت دو ستاره نامدار الهلال برابر نساجی

سرمربی الهلال از احتمال غیبت مالکوم و میتروویچ برابر نساجی خبر داد.

احتمال غیبت دو ستاره نامدار الهلال برابر نساجی

به گزارش "ورزش سه"، الهلال پس از کسب یک پیروزی شیرین برابر النصر در دربی ریاض، فردا به مصاف نساجی می‌رود. شاگردان ژسوس که با هفت امتیاز اختلاف در صدر جدول رده‌بندی لیگ عربستان قرار دارند و صدرنشینی خود در لیگ قهرمانان را قطعی کرده‌اند، ممکن است با چند بازیکن غایب به مصاف حریف خود بروند.

آبی‌های ریاض که طی هفته‌های اخیر بازی‌های فشرده زیادی انجام داده‌اند، در این مدت استراحت کافی نداشته‌اند و حتی ژسوس نیز در نشست خبری پیش از بازی گفت که آنها زمان لازم برای اجرای ایده‌های تاکتیکی خود را ندارند و مجبورند برنامه‌های خود را به جای تمرین، در زمین مسابقه اجرا کنند.

سرمربی پرتغالی در این کنفرانس، تأیید کرد که دو ستاره تیمش دچار آسیب دیدگی هستند. الکساندر میتروویچ که عملکرد فوق العاده‌ای در الهلال داشته و تا کنون 20 گل را در 21 مسابقه به ثمر رسانده، پس از دیدار برابر النصر احساس درد کرده و حضور او برابر نساجی مشخص نیست.

1961950

مالکوم نیز دیگر ستاره الهلال است که ممکن است کار را از روی نیمکت آغاز کند. ژسوس تأیید کرد که این وینگر برزیلی احساس درد دارد و در تمرین امشب، وضعیت او برای بازی فردا مشخص می‌شود. با این حال، ممکن است که ژسوس به هر دوی مالکوم و میتروویچ استراحت دهد و آنها برابر نساجی نیمکت‌نشین شوند.

دیدگاه‌ها