کد خبر : 1984375 | 12 آذر 1402 ساعت 21:00 | 17.4K بازدید | 3 دیدگاه

کار ستاره پاریس به بیمارستان کشید!

فابیان روئیز، هافبک پاری سن ژرمن، به دلیل دررفتگی شانه در جریان بازی با لوآور با برانکارد از زمین خارج شد و به بیمارستان رفت.

کار ستاره پاریس به بیمارستان کشید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم پاری سن ژرمن در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ یک فرانسه، میهمان تیم لوآور بود و با نتیجه 2-0 خارج از خانه 10 نفره به پیروزی رسید.

در کنار اخراج جان لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان پاریس، به دلیل خطای خشن که می‌تواند محرومیتی چند جلسه‌ای برای او به همراه داشته باشد، یک اتفاق تلخ دیگر هم برای تیم پاریسی رخ داد. روئیز، هافبک پاری سن ژرمن، پس از دوئل هوایی در نیمه زمین خودی به سختی به زمین افتاد و با احساس درد به خودش پیچید. او در نهایت با برانکارد به بیرون منتقل شد و مانوئل اوگارته به جای او به میدان رفت. خبرهای اولیه از باشگاه پاریسی حاکی از انتقال مستقیم این هافبک اسپانیایی به بیمارستان و دررفتگی شدید شانه است.

لوئیس انریکه، سرمربی پاریسی‌ها، در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مصدومیت او را تایید کرد: "در مورد فابیان، من مطمئن نیستم که او دقیقا چه مشکلی دارد اما خیلی درد داشت و من عمیقاً متأسفم زیرا او در فرم بسیار خوبی بود."

1961960

تیم پاری سن ژرمن موفق شد بازی را به سود خود با نتیجه 2-0 به پابان برساند و با چهار امتیاز اختلاف نسبت به نیس صدرنشین شود، اما در بازی خانگی بعدی خود در لیگ یک مقابل نانت، روئیز و دوناروما را در اختیار نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها