کد خبر : 1984411 | 12 آذر 1402 ساعت 23:34 | 35.1K بازدید | 27 دیدگاه

شانس آوردیم نباختیم

پوستکوگلو: در مورد داور حق با گواردیولاست!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، می‌گوید تیمش از اشتباه داوری پایان بازی که پپ گواردیولا به آن معترض بود، سود برده است.

پوستکوگلو: در مورد داور حق با گواردیولاست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های تاتنهام و منچسترسیتی در هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در یک بازی جذاب و جنجالی به تساوی 3-3 رضایت دادند. در پایان بازی، پپ گواردیولا و ارلینگ هالند به شدت به برخی از تصمیمات داور معترض بودند. سرمربی تاتنهام هم به نوعی این اشتباه داوری را تایید کرد.

سیمون هوپر برای آوانتاژ ندادن اشتباه کرد؟
" فکر می‌کنم بله. ما در این صحنه خوش‌شانس بودیم و فرار کردیم."

1962052

بازی ضعیف در نیمه اول؟
"نیمه اول ما خوش‌شانس بودیم که چندین گل دریافت نکردیم. سیتی می‌توانست ما را له کند. آنها مطمئناً شانس کافی برای انجام این کار داشتند. ما هیچ اعتقادی به کاری که انجام می‌دادیم نداشتیم، توپ را زیاد لو می‌دادیم. خودمان را به‌زور در بازی نگه داشتیم. در نیمه دوم آنها کنترل کامل بازی را به دست نیاوردند و این کلید امتیاز گرفتن ما بود. ما سه گل با کیفیت به ثمر رساندیم. باید مقابل چنین تیمی اینطور گلزنی کرد."

بین دو نیمه به بازیکنان چه گفتید؟
"ببینید، من روی خط کنار زمین می‌ایستم. همه چیز از بیرون به نظر آسان می‌رسد، اما وقتی با یک تیم کلاس جهانی در خانه روبرو می‌شوید که در آن تا ته مبارزه می‌کنند، فشار قابل درک است، اما در عین حال، همان‌طور که در نیمه به بچه‌ها گفتم، هر نتیجه‌ای که باشد، مسئولیت آن را بر عهده خواهم گرفت. من کسی هستم که آنها را به زمین می‌فرستم. در جایی مثل اتحاد ممکن است هیچوقت کنترل کامل روی بازی پیدا نکنیم. من به شاگردانم اعتماد کردم که نتیجه‌اش در نیمه دوم بدست آمد."

مصدومان تیم؟
"در دوران واقعا سختی هستیم. رومرو که دلمان برای او تنگ شده است به زودی به تیم می‌پیوندد. ریچارلیسون مقداری زمان نیاز دارد، امیدواریم که پپه سار تا پایان هفته به تمرین برسد، اما بقیه مصدومان تا مدت طولانی‌تری نخواهند بود."

دیدگاه‌ها