کد خبر : 1984423 | 13 آذر 1402 ساعت 08:45 | 30.4K بازدید | 7 دیدگاه

صلاح گل نزد، تاریخ را نوشت!

محمد صلاح، ملی‌پوش مصری لیورپول، علی‌رغم ناکامی در گلزنی مقابل فولام در لیگ برتر انگلیس، به تاریخ‌سازی با تیمش ادامه داد.

صلاح گل نزد، تاریخ را نوشت!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیدار با فولام که عصر یکشنبه در چارچوب مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد برگزار شد، به پیروزی 4-3 برابر مهمان خود دست یافت. محمد صلاح با وجود اینکه موفق نشد هیچکدام از گل‌های تیمش را به ثمر برساند اما توانست گل سوم تیمش را برای واتارو اندو بسازد و در دقیقه 87 لیورپول را به تساوی برساند.

به نوشته بی‌بی‌سی، صلاح با این پاس گل موفق شد تعداد گل‌هایی را که در آنفیلد روی آن تاثیرگذاری بوده است، به 120 گل برساند و رکورد خود را به استیون جرارد، ستاره افسانه‌ای لیورپول و مربی فعلی الاتفاق عربستان برساند. ستاره مصری لیورپول تاکنون در مسابقات لیگ برتر در آنفیلد 87 گل به ثمر رسانده و 33 پاس گل داده است. این در حالی است که استیون جرارد 69 گل به ثمر رسانده و 51 پاس گل داده است.

از سوی دیگر صلاح با ثبت یک پاس گل در این مسابقه، برای شانزدهمین بازی متوالی در آنفیلد (7 بازی در این فصل و 9 بازی در فصل گذشته) موفق به تاثیرگذاری روی گل‌های تیمش شده است.

با اعلام شبکه اماری «اسکواکا»، صلاح با ثبت این آمار، پس از آلن شیرر که پیش از این دو بار در دو زمان مختلف (18 و 17 مسابقه) به این رکورد رسیده بود و همچنین تیری آنری (17 مسابقه)، برای چهارمین بار در تاریخ لیگ برتر انگلیس به این رکورد رسیده است.

دیدگاه‌ها