کد خبر : 1984424 | 13 آذر 1402 ساعت 05:45 | 18.1K بازدید | 20 دیدگاه

درخواست سپاهانی‌ها مشخص است: عیسی، معجزه کن!

ستاره خط حمله سپاهان در مهم‌ترین بازی فصل طلایی پوشان نقشی کلیدی بر عهده خواهد داشت.

درخواست سپاهانی‌ها مشخص است: عیسی، معجزه کن!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان اصفهان دوشنبه شب در حساس‌ترین بازی آسیایی خود در یک دهه گذشته میهمان الاتحاد عربستان سعودی است. دیداری سرنوشت‌ساز که پیروزی در آن به منزله صعود قطعی شاگردان مورایس به دور بعدی است و حتی تساوی در این مسابقه هم تا حدود بسیاری زیادی آنها را راهی مرحله حذفی می‌کند.

در این بین امید هواداران سپاهان در خط حمله در کنار شم بالای گلزنی رضا اسدی و توانمندی شهریار مغانلو، به یک مهاجم باانگیزه به نام عیسی آل کثیر بسته است.

1962073

ستاره خط حمله طلایی پوشان که در این فصل هر بار مجوز بازی در ترکیب تیمش را به دست آورده عملکرد تحسین برانگیزی داشته و توانسته هواداران تیمش را با تاثیرگذاری روی گل‌های سپاهان خوشحال کند.

بازیکنی که سابقه درخشش در لیگ قهرمانان آسیا با لباس پرسپولیس را در کارنامه دارد، این بار امیدوار است با سپاهان روزهای خوب خود در چمپیونزلیگ را تکرار کرده و بر خلاف دوران حضور در پرسپولیس، خودش هم سهمی در بازی مراحل بالاتر با تیمش داشته باشد.

چه کسی می‌داند، شاید عیسی در بازی بزرگ شهر جده همان معجزه‌گری باشد که هواداران سپاهان از او انتظار دارند. بازیکنی که به واقع همیشه در مسابقات بزرگ درخشیده و توانسته گل‌های مهمی برای تیم‌های خود به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها