کد خبر : 1984465 | 13 آذر 1402 ساعت 09:49 | 7.8K بازدید | 14 دیدگاه

خشم و قهر سرمربی ناپولی: داور باعث شد ببازیم!

والتر ماتزاری، سرمربی ناپولی، حاضر نشد پس از شکست برابر اینتر با خبرنگاران صحبت کند و دلیل این اتفاق عصبانیت از تصمیمات داوری بود.

خشم و قهر سرمربی ناپولی: داور باعث شد ببازیم!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم سری آ روبه‌روی اینتر به میدان رفت و با سه گل برابر این تیم شکست خورد. 

بازیکنان و کادر فنی ناپولی روی صحنه گل هاکان چالهان اوغلو معتقد بودند که خطایی توسط لائوتارو مارتینز صورت گرفته و این گل باید مردود اعلام می‌شد. آن‌ها همچنین به نگرفتن پنالتی به‌خاطر خطای فرانچسکو آچربی روی ویکتور اوسیمن معترض بودند. 

همین موضوع باعث شد که سرمربی این تیم به شدت از عملکرد داور وسط و کمک داور ویدیویی در این دیدار عصبانی باشد و در نشست خبری پس از پایان این بازی برای گفت‌وگو با خبرنگاران حضور پیدا نکند. 

1962176

مائورو ملوسو، مدیر ورزشی ناپولی، با حضور در این نشست خبری به خبرنگاران گفت: «ماتزاری ترجیح داد به اینجا نیاید چون ما می‌خواهیم او روی نیمکت حضور داشته باشد و به همین دلیل نیامد تا صحبتی درباره اتفاقات رخ داده مطرح نشود و به دردسر نیفتد. 

ما از این که احساس می‌کنیم هواداران ناپولی شایسته چنین رفتاری نیستند بسیار عصبانی هستیم. به نظر می‌رسد که داور و کمک داور ویدیویی امروز در تعطیلات بودند که البته ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. همه چیز در زمین به حدی واضح بود که حتی نیاز به دخالت کمک داور ویدیویی هم نداشت اما در نهایت اتفاقی رخ نداد.»

دیدگاه‌ها