کد خبر : 1984777 | 14 آذر 1402 ساعت 13:57 | 63.4K بازدید | 32 دیدگاه

پیام اسطوره به فوق ستاره رئال: در یووه منتظرتیم!

کلودیو مارکیزیو، ستاره سابق یوونتوس، پیام جالبی برای جود بلینگام فرستاد.

پیام اسطوره به فوق ستاره رئال: در یووه منتظرتیم!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام پس از درخشش در ترکیب رئال مادرید موفق شد جایزه ارزشمند گلدن بوی را هم در کنار جایزه کوپا که ماه گذشته در مراسم فرانس فوتبال دریافت کرده بود به دست آورد.

او چند روز قبل به عنوان برنده این جایزه معرفی شد و شب گذشته برای شرکت در مراسمی که از سوی توتو اسپورت تدارک دیده شده بود به تورین رفت تا به‌صورت رسمی جایزه گلدن بوی را به عنوان بهترین بازیکن زیر 21 سال دنیای فوتبال دریافت کند. 

حضور این بازیکن در تورین باعث شد که بسیاری از هواداران ایتالیایی علاقمند به او برای دیدار این ستاره انگلیسی خودشان را به محل برگزاری این مراسم برسانند اما آن‌ها تنها افرادی نبودند که از حضور او در تورین خوشحال شدند. 

مارکیزیو هم با پیامی که در اینستاگرام برای بلینگام ارسال کرد نشان داد که علاقه زیادی به حضور او در یوونتوس دارد. او در پیامی برای بلینگام نوشت: «به تورین خوش آمدی... در آینده...» و سپس از شکلک چشمک استفاده کرد تا پیام کنایه‌آمیزش را تکمیل کرده باشد. 

1962730

بلینگام در تابستان امسال به رئال مادرید پیوست و بعید به نظر می‌رسد که به این زودی قصد ترک این باشگاه را داشته باشد. بسیاری معتقد هستند او در صورت جدایی از رئال مادرید راهی لیگ برتر خواهد شد و شاید یووه شانس زیادی برای جذب او نداشته باشد.

دیدگاه‌ها