کد خبر : 1984780 | 14 آذر 1402 ساعت 14:27 | 41K بازدید | 20 دیدگاه

جورجینیو:

اگر عاشق این ستاره نیستید، فوتبال را دوست ندارید!

جورجینیو، ستاره آرسنال، علاقه زیادی به سبک بازی کای هاورتز دارد و از هم تیمی بودن با او خوشحال است.

اگر عاشق این ستاره نیستید، فوتبال را دوست ندارید!

به گزارش "ورزش سه"، اصرار میکل آرتتا برای جذب هاورتز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تعجب بسیاری از فوتبال‌دوستان و هواداران آرسنال را به دنبال داشت. 

این بازیکن در ابتدا نتوانست خودش را به خوبی با شرایط این تیم و انتظارات تاکتیکی و فیزیکی وفق دهد اما نشانه‌های خوبی در چند هفته اخیر در عملکرد او دیده شده که با گلزنی او برابر برنتفورد در لیگ برتر و لانس در لیگ قهرمانان اروپا همراه بوده است. 

جورجینیو پیش از این سابقه سه سال بازی در کنار این ستاره آلمانی در چلسی را داشت و معتقد است که او یکی از بهترین بازیکنانی است که در طول دوران فوتبالش دیده است. 

1962736

این ستاره ایتالیایی در گفت‌وگو با اتلتیک در این‌باره اظهار داشت: «از نظر من، او بازیکنی باورنکردنی است. یک انسان بسیار خوب هم هست. من واقعا کای را دوست دارم. او حالا یکی از دوستان من است و همیشه آرزوی بهترین‌ها را برای این بازیکن دارم.

یکی از بهترین ویژگی‌ها او به عنوان یک بازیکن، هوش بالای اوست. این موضوع جالبی است چون به او نگاه می‌کنید و فکر می‌کنید سریع نیست اما هست. فکر می‌کنید قوی نیست اما هست چون شاید لاغر به نظر برسد اما می‌تواند در هر چالشی شرکت کند و بسیار هم قوی است. 

او بازیکن بسیار بزرگی است و من به شما می‌گویم که این پسر خیلی خوب است. امیدوارم که همه بتوانند او را به اندازه کافی تحسین کنند. هاورتز قطعا می‌تواند نظر منتقدانش را عوض کند. اگر فوتبال را دوست داشته باشید، امکان ندارد کای را دوست نداشته باشید.»

دیدگاه‌ها