کد خبر : 1984794 | 14 آذر 1402 ساعت 16:22 | 23.5K بازدید | 32 دیدگاه

کار آسانی نیست ولی؛

گواردیولا: ایمان دارم دوباره قهرمان می‌شویم

پپ گواردیولا در نشست خبری امروز خود گفت این حس را دارد که دوباره فاتح لیگ برتر خواهند شد.

گواردیولا: ایمان دارم دوباره قهرمان می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی پس از تساوی 3-3 خانگی جنجالی و بسیار بحث برانگیز از لحاظ داوری فردا به خانه استون ویلا خواهد رفت. دقیقه پایانی بازی سیتی-تاتنهام با تصمیم عجیب سایمون هوپر، داور بازی، پرتنش شد. او ابتدا آوانتاژ داده بود ولی در حالی که گریلیش می‌رفت با گلر تک به تک شود، سوت پایان را زد.

1962418

سیتی با همان تساوی به رده سوم سقوط کرد اما پپ امروز گفت ایمان دارد تیمش فاتح لیگ برتر خواهد شد: «احساس من امروز این است که می‌توانیم دوباره لیگ برتر را ببریم. اگر در سطحی بازی کنیم که مقابل لیورپول و تاتنهام نشان دادیم، دوباره این کار را انجام خواهیم داد. با علم به اینکه واقعا تکرار قهرمانی کار آسانی نیست، من به تیم و این بازیکنان اطمینان دارم.»

پپ در مورد استون ویلا گفت: «آن‌ها یک مربی عالی (اونای امری) دارند. امری شرایط هر تیمی را بهتر می‌کند و یک مربی استثنایی است. ما قطعا بازی بسیار سختی برابر ویلا خواهیم داشت ولی آماده‌ایم.»

وضعیت کالوین فیلیپس: «این احتمال وجود دارد که کالوین فیلیپس بتواند فردا برای منچستر سیتی برابر استون ویلا کار را از ابتدا شروع کند.

مصدومیت دوکو: «جرمی دوکو امروز بعدازظهر در تمرین مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. ببینیم چه خواهد شد.»

1962392

گواردیولا در مورد جان استونز گفت: «جان استونز برای بازی آماده است. او روز یکشنبه هم آماده بود. استونز می‌تواند به عنوان یک هافبک دفاعی از ابتدا بازی کند. او فقط یک مدافع میانی نیست.»

پپ در مورد جریمه احتمالی داور بازی با تاتنهام از سوی لیگ برتر گفت: «ما تمام تصمیمات لیگ برتر، هر چیزی که باشد را می‌پذیریم. ما در این فصل فوق‌العاده رفتار کرده‌ایم. نحوه رفتار ما بعد از نتایج نه چندان خوبمان حتی پس از بازی، این را ثابت می‌کند. پس از بازی برابر تاتنهام بازیکنانم گفتند که می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و این همان چیزی است که من می‌خواهم از بازیکنان و باشگاهم ببینم.

دیدگاه‌ها