کد خبر : 1984932 | 15 آذر 1402 ساعت 06:45 | 17.8K بازدید | 25 دیدگاه

معادله عجیب رامین: 9=2-11

رضاییان مثل دوران شروع فوتبال در نقش مهاجم نوک

گلزنی‌های رامین رضاییان برای سپاهان و تیم ملی ادامه دارد و او مثل یک مهاجم همه چیز تمام در پیراهن تیم‌های باشگاهی و ملی می‌درخشد.

رضاییان مثل دوران شروع فوتبال در نقش مهاجم نوک

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان در بازی با الاتحاد هم با لباس سپاهان درخشید و ضمن به ثمر رساندن تک گل تیمش با ضربه سری چکشی یک بار هم با ضربه‌ای ایستگاهی تیر افقی دروازه الاتحاد را لرزاند و البته یک موقعیت جدی گل هم داشت که با دفع دروازه‌بان حریف تبدیل به گل نشد.

درخشش رامین رضاییان در این بازی در پی نمایش‌های دو ماه اخیر او باعث شده تا نگاه‌ها قبل از جام ملت‌های آسیا به این بازیکن بیشتر دوخته شود. نکته ویژه در مورد رامین رضاییان اینکه او در 5 بازی لیگ قهرمانان 4 گل برای سپاهان زده و یک پاس گل هم داده است. در واقع شاید اگر بازی رفت سپاهان مقابل الاتحاد در هفته دوم تورنمنت لغو نمی‌شد آمار رامین می‌توانست بهتر از این باشد و در بین برترین نفرات مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرار بگیرد کما اینکه با یک بازی کمتر نیز او جزو بهترین‌های این تورنمنت بوده است.

1963097

رضاییان که در لیگ برتر نیز طی 9 بازی انجام داده دو گل زده و یک پاس گل داده مجموعا طی 1176 دقیقه بازی درلیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا 6 گل و دو پاس گل به نام خود ثبت کرده که برای یک مدافع راست چیزی شبیه به یک رویا به نظر می‌رسد.

1963098

رامین رضاییان که در دو بازی آخر تیم ملی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان هم موفق به گلزنی شد در دو بازی قبلی تیم ملی در فیفادی قبل از آن مقابل اردن و قطر هم سه پاس گل داده بود تا آمار فوق‌العاده 2 گل و 3 پاس گل را در چهار بازی اخیر تیم ملی به نام خود ثبت کند.

در مجموع او طی 15 بازی اخیر خود برای سپاهان در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و تیم ملی 8 گل زده و 5 پاس گل داده که آماری باورنکردنی است.

رامین رضاییان قبل از حضور در پرسپولیس در راه آهن مطرح شد اما پیش از آن برای صباباتری هم بازی کرده بود اما چه در صبا چه قبل از آن پست اصلی‌اش مهاجم نوک بوده و حالا هم از خصوصیت خود به عنوان یک مهاجم به بهترین نحو استفاده می‌کند و شبیه یک گلزن تمام عیار در محوطه جریمه ضربات آخرش را با دقت تمام کنندگی یک مهاجم نوک می‌نوازد و با قدرت پاسوری خود نیز تهدیدی دائمی مقابل دروازه حریفان است.

1959514

در عین حال همین گلزنی‌ها و حضور همیشگی او در باکس حریف باعث شده تا سردرگمی عجیبی در مورد پست بازی او به وجود آید. ظاهرا رامین مدافع راست تیم باشگاهی و تیم ملی است و در پست 2 بازی می‌کند اما بعضا نقش یک وینگر را می‌گیرد و انگار بازیکن پست 11 است ولی عملکرد او در خط حمله و البته شماره پیراهنش در سپاهان نشان می‌دهد او شبیه یک شماره 9 کاربلد در نقش مهاجم نوک کار می‌کند و روی گلزنی‌های او به عنوان مهاجم در مقابل دروازه حریفان می‌شود حساب باز کرد.

رامین رضاییان با ادامه این فرم خوب و عملکردی که در دو ماه اخیر ارائه داده می‌تواند در جام ملت‌های آسیا به تیم ملی کمک کرده و البته در ادامه مسیر سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر عصای دست مورایس باشد.

دیدگاه‌ها