کد خبر : 1984944 | 15 آذر 1402 ساعت 02:25 | 18.6K بازدید | 15 دیدگاه

هشدار سریع آرسنال به پپ: این بار فرق دارد!

آرسنال یک بار دیگر توانست در ثانیه‌های پایانی حریفش را شکست دهد تا نشان دهد که برای رسیدن به پیروزی تا آخرین لحظه تلاش می‌کند و مصمم است که این فصل هر طور شده به قهرمانی لیگ برتر انگلیس برسد.

هشدار سریع آرسنال به پپ: این بار فرق دارد!

به گزارش "ورزش سه"، از فصل گذشته، برای قهرمانی لیگ برتر یک مدعی جدی پیدا شده است. شاگردان میکل آرتتا با نمایش‌های خیره‌کننده‌‌شان توانستند تیم‌های بالای جدول، به خصوص منچستر سیتی را به چالش بکشند.

آنها در فصل قبل با وجود کیفیت بالا موفق نشدند سیتی را در کورس قهرمانی شکست دهند و در رقابت با این تیم قدرتمند شکست خوردند. با این حال توپچی‌ها قوی‌تر از فصل قبل برای انتقام از پپ گواردیولا و شاگردانش بازگشته‌اند.

پپ امروز در نشست خبری‌اش گفت احساس می‌کند که قرار است قهرمان این فصل لیگ برتر شوند اما با نگاهی به عملکرد آرسنال در بازی‌های گذشته می‌توان فهمید که کار پپ برای رسیدن دوباره به قهرمانی این فصل لیگ از هر زمانی سخت‌تر است.

با اینکه آرسنالی‌ها در بازی رفت این فصل منچستر سیتی را شکست دادند، اما برای دیدن تفاوت‌شان نسبت به فصل قبل کافی است نگاهی به بازی آنها مقابل برنتفورد در هفته سیزدهم و بازی امشب برابر لوتون تاون بیاندازیم.

برنتفورد موفق شد ۹۰ دقیقه دروازه‌اش را برابر آرسنال بسته نگه دارد اما توپچی‌ها در لحظات پایانی وقت‌های قانونی روی ارسال زیبای بوکایو ساکا و ضربه سر کای هاورتز موفق به گلزنی شدند تا نشان دهند می‌توانند استحکام اولیه تیم را تا آخرین لحظات حفظ کنند.

1963023

در بازی امشب نیز آنها برابر لوتون تاون موفق شدند در نیمه اول به پیروزی ۲-۱ برسند اما در نیمه دوم کامبک خوردند و با نتیجه ۳-۲ عقب افتادند. با این حال خیلی زود باز هم هاورتز به داد آرسنال رسید و بازی را ۳-۳ کرد.

در حالی که لوتون به خوبی دفاع می‌کرد اما شاگردان آرتتا توانستند خونسردی‌شان را حفظ کنند و از بازی احساسی پرهیز کنند. درنهایت این بار در دقیقه ۷+۹۰ توانستند گل چهارم و برتری را به ثمر برسانند و سه امتیاز بازی را کسب کنند.

1963024

آنها با این نمایش خیلی زود به پپ گواردیولا که احساس می‌کند این فصل هم قهرمان لیگ برتر می‌شود، هشدار دادند که این فصل با فصل قبل متفاوت است و سیتیزن‌ها برای رقابت با آرسنال کار دشواری در پیش دارند.

دیدگاه‌ها