کد خبر : 1984961 | 15 آذر 1402 ساعت 10:06 | 24.3K بازدید | 32 دیدگاه

با بازیکنان جوان چهار گل به پاختاکور زدیم

سرمربی الفیحا: صعودمان من را شگفت‌زده کرد!

سرمربی صربستانی تیم الفیحا به تمجید از بازیکنان جوانش در دیدار با پاختاکور پرداخت.

سرمربی الفیحا: صعودمان من را شگفت‌زده کرد!

به گزارش "ورزش سه"، ووک راشوویچ سرمربی صربستانی تیم الفیحا پس از صعود تیمش به مرحله بعدی، گفت: بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم. ما در بازی امروز به بازیکنان جوان فرصت دادیم و آنها خیلی خوب بازی کردند. من به پسرانم افتخار می‌کنم. امروز بازی خوبی داشتیم.

او درباره علت پیروزی 4-1 تیمش عنوان کرد: دلیل پیروزی امروز این است که سخت کار می‌کنیم. من امروز به بازیکنان جوان اعتماد کردم و آنها به اعتماد من عمل کردند و بازی فوق العاده‌ای انجام دادند. یک بار دیگر تکرار می‌کنم، بازی امروز بازیکنانم و صعود به مرحله بعدی من را شگفت‌زده کرد.

راشوویچ در خصوص علت نمایش ضعیف پاختاکور گفت: پاختاکور تیم قدرتمندی است و امروز بد بازی نکردند. به نظر من نتیجه گیری از یک بازی اشتباه است. حریف امروز توانست به خوبی مقاومت کند.

سرمربی صربستانی در پاسخ به این سوال که علت اتلاف وقت بازیکنان شما چه بود و آیا «اتلاف وقت به سبک فوتبال عربی» همچنان در لیگ عربستان وجود دارد؟ توضیح داد: ما با بازیکنان جوان بازی کردیم. بازیکنان جوان ما زود خسته شدند. دلیلش هم این است که تجربه کمی دارند و نتوانستند انرژی خود را برای یک بازی 90 دقیقه‌ای به طور کامل تقسیم کنند. بعد از 60 دقیقه خسته شدند. این طبیعی است.

وی درباره بازگشت به بازی بعد از دریافت یک گل، گفت: گلی که در نیمه اول زدیم خیلی مهم بود. گل در نیمه اول انگیزه اولیه برای بازگشت بود. برای قسمت دوم برنامه آماده کرده بودم. بازیکنان ما که از نیمکت ذخیره آمده بودند هم سود زیادی آوردند. امروز با گلزنی که در نیمه اول داشتیم توانستیم یک بازگشت ثبت کنیم.

دیدگاه‌ها