کد خبر : 1984976 | 15 آذر 1402 ساعت 10:59 | 47K بازدید | 27 دیدگاه

اختلاف جدی شد: خنده ستاره ناکام به گل خوردن آرسنال

به نظر می‌رسد که آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، پس از اشتباهات داوید رایا برابر لوتون تاون به او خندیده است.

اختلاف جدی شد: خنده ستاره ناکام به گل خوردن آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف لوتون تاون رفت و موفق شد با نتیجه 3-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

آنها در حالی موفق به کسب سه امتیاز ارزشمند و مهم این بازی شدند که تا لحظات پایانی با نتیجه 3-3 برابر حریف متوقف شده بودند اما در نهایت در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده بود که دکلان رایس توانست گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر برساند. 

رایا در این بازی در دروازه آرسنال حضور داشت و با این که روی گل اول کاری از دستش برنمی‌آمد اما اشتباه بدی روی گل دومی که این تیم دریافت کرد انجام داد و روی گل سوم هم می‌توانست مهار بسیار بهتری داشته باشد. 

1963050

رمزدیل که فصل گذشته ستاره و ناجی تیمش در دروازه بود و نقش مهمی در حضور آرسنال در کورس قهرمانی داشت، این فصل جایش را به این بازیکن اسپانیایی باخته و از این اتفاق چندان خوشحال نیست و واکنش شب گذشته‌اش روی نیمکت این تیم بسیار جنجالی شده است. 

زمانی که تصویر گل سوم لوتون به آرسنال در حال پخش بود، بسیاری متوجه خنده این ستاره انگلیسی روی این صحنه شدند اما او خیلی زود سعی کرد لبخند را از روی لبانش محو کند چون متوجه شد که دوربین‌ها روی او هستند. 

این اتفاق ممکن است تبعاتی را برای رمزدیل به همراه داشته باشد. گفته می‌شود که احتمال جدایی این دروازه‌بان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه سال آینده میلادی هست و شاید او راهی نیوکسل شود.

دیدگاه‌ها