کد خبر : 1985019 | 15 آذر 1402 ساعت 14:13 | 25.8K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای ستاره میلان: با مدل موی خوب بازیکن بهتری‌ام!

کریستین پولیشیچ، ستاره میلان، می‌گوید مدل موی خوب به او کمک می‌کند که بهتر بازی کند.

ادعای ستاره میلان: با مدل موی خوب بازیکن بهتری‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، پولیشیچ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از چلسی جدا شد و به میلان پیوست تا تجربه بازی در رقابت‌های سری آ ایتالیا را هم به دست آورده باشد. 

این ستاره آمریکایی از زمان پیوستن به میلان عملکرد قابل قبولی را در این تیم به نمایش گذاشته و موفق شده به یکی از بازیکنان مورد اعتماد استفانو پیولی تبدیل شود و حالا صحبت‌های جالبی را درباره برنامه‌های خاص خودش در زمین و ارائه بازی بهتر مطرح کرده است. 

1963133

این بازیکن در مصاحبه ویدیویی در راستای همکاری تیم ملی آمریکا با شرکت فولکس واگن درباره تلاشش برای ارائه عملکرد بهتر در پاسخ به سوالی درباره راهکارش برای افزایش اعتماد به نفس در زمین گفت: «من فکر می‌کنم به اندازه کافی به مدل موی خوب توجه نشده است. گاهی وقتی ظاهر خوبی داشته باشید، خوب هم بازی می‌کنید.»

پولیشیچ تا به حال موفق شده در دوازده بازی در ترکیب میلان به میدان برود و پنج گل هم به ثمر رسانده است، این در حالی است که او در آخرین فصل حضورش در چلسی که با ناراحتی‌های بسیاری هم برای این بازیکن همراه بود نتوانسته بود در تمام فصل دوازده بازی با پیراهن این تیم انجام دهد اما حضورش در ایتالیا شرایط را برای او تغییر داده است. 

دیدگاه‌ها