کد خبر : 1985059 | 15 آذر 1402 ساعت 18:25 | 30.4K بازدید | 25 دیدگاه

مارکز لوپز در قامت سرمربیگری قطر

رسمی: یک اسپانیایی جانشین کی‌روش در قطر شد

فدراسیون فوتبال قطر بلافاصله پس از اعلام رسمی قطع همکاری با کارلوس کی‌روش، جانشین او را مشخص کرد‌.

رسمی: یک اسپانیایی جانشین کی‌روش در قطر شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال قطر در فاصله ۴۰ روزه تا جام ملت‌های آسیا تصمیم گرفت کارلوس کی‌روش را تنها پس از ده ماه همکاری از سمت سرمربیگری قطر برکنار کند و یکی از سرمربی‌های شاغل در لیگ ستارگان قطر را جانشین سرمربی سابق ایران کرد.

با اعلام رسمی قطری‌ها، مارکز لوپز اسپانیایی از این پس سرمربی قطر خواهد بود و این تیم را که لقب مدافع عنوان قهرمانی را یدک می‌کشد در جام ملت‌ها ۲۰۲۳ هدایت خواهد کرد.

مارکز لوپز اسپانیایی پیش‌تر سرمربی تیم الوکره قطر بود که این تیم را از دسته پایین‌تر به لیگ ستارگان آورد و اکنون این تیم با ۱۸ امتیاز در رتبه چهارم جای گرفته است.

1963206

فدراسیون فوتبال قطر در اطلاعیه خود در خصوص انتخاب جانشین کارلوس کی‌روش اعلام کرد مارکز لوپز اسپانیایی قطر را در جام‌ ملت‌های پیش‌رو که به میزبانی قطر برگزار می‌شود، هدایت خواهد کرد. این فدراسیون همچنین از همکاری باشگاه الوکره برای پیوستن لوپز به تیم ملی قطر کمال تشکر را به جا آورد.

لوپز در شهر بارسلونای اسپانیا به دنیا آمده و متاثر از مکتب لاماسیا است. قطری‌ها پیش از این کی‌روش را جانشین سانچز اسپانیایی کرده بود و دوباره به سرمربی اسپانیایی روی آورده‌اند.

نتایج اخیر کارلوس کی‌روش باعث شد کاسه صبر قطری‌ها خیلی زود لبریز شود و پیش از آغاز جام ملت‌ها به تیم ملی‌شان شوک بدهند‌. باید دید لوپز در این فرصت کوتاه چه تغییرات در تیم ملی قطر به وجود می‌آورد.

دیدگاه‌ها