کد خبر : 1985061 | 15 آذر 1402 ساعت 18:38 | 49K بازدید | 24 دیدگاه

درویش تنها نمی‌ماند: بارسا در آستانه جذب پدیده آلمانی

بازیکنان تیم ملی نوجوانان آلمان زیر نظر استعدادیاب‌های باشگاه بارسلونا قرار دارند.

درویش تنها نمی‌ماند: بارسا در آستانه جذب پدیده آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، از زمان حضور دکو در مدیریت ورزشی باشگاه بارسلونا، توجه روی خرید بازیکنان جوان بیشتر از قبل شده است. دکو بر همین اساس یکی از استعدادهای قابل توجه فوتبال اروپا را دنبال می‌کند: نوح درویش از آلمان.

تلاش‌های باشگاه بارسلونا برای جذب یکی از بازیکنان قابل توجه آلمان در مسابقات جام جهانی زیر 17 سال اندونزی آغاز شده اما درویش تنها بازیکن آلمانی فهرست دکو نیست.

بر اساس گزارش بیلد آلمان آلموگرا کابار، دفاع چپ تیم نوجوانان دورتموند، دیگر بازیکن مدنظر بارساست و مذاکرات برای احتمال انتقال این بازیکن آغاز شده است.

1963210

بر اساس این گزارش، این مدافع 17 ساله می‌خواهد پیش از جواب مثبت به بارسلونا خواسته‌هایی که دارد مورد توجه قرار بگیرند. این بازیکن در تیم بزرگسالان دورتموند تمرین می‌کند و یکی از مهره‌های کلیدی آلمان در قهرمانی جام جهانی اندونزی بود.

دورتموند با این بازیکن جوان تا 2025 قرارداد دارد، اما بیلد اعلام کرده که بند فسخ قرارداد او سنگین نیست و بارسلونا برای پرداخت آن با مشکلی جدی مواجه نمی‌شود. با توجه به اینکه بارسا در ماه‌های اخیر با مشکلات مالی مواجه بوده این خبر خوبی برای آن‌هاست که نباید رقم بالایی برای خرید او بپردازند.

دیدگاه‌ها