کد خبر : 1985084 | 15 آذر 1402 ساعت 19:59 | 3.6K بازدید | 2 دیدگاه

جای هیچ اشتباهی نداریم

شوشتری: برابر نساجی دو برابر توانمان خواهیم جنگید

هافبک باتجربه استقلال خوزستان ابراز امیدواری می‌کند دیدار حساس برابر نساجی پایان بدشانسی‌های تیمش باشد.

شوشتری: برابر نساجی دو برابر توانمان خواهیم جنگید

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان این هفته در قائمشهر برابر نساجی قرار خواهد گرفت و بازیکنان این تیم با روحیه بالایی چشم به اولین برد فصل خود دارند.

حسن شوشتری، هافبک باتجربه استقلال خوزستان که در دیدار مقابل سپاهان زننده تک گل تیمش بود، درباره شرایط آبی‌پوشان پیش از این دیدار گفت: متأسفانه در دیدار با سپاهان به آن چیزی که استحقاق داشتیم نرسیدیم. مطمئناً اسیر تجربه بالاتر حریف شدیم و از موقعیت‌های خوبی که داشتیم نتوانستیم استفاده کنیم.

وی درباره عملکرد خوب این تیم علی‌رغم شکست برابر سپاهان که با تمجید کارشناسان هم همراه بود گفت: خوب بودیم اما بازنده شدیم. برای خوب‌بودن نیاز به نتیجه هم داریم. باید یک جایی این بدشانسی تمام شود. بدشانسی هم زمانی تمام می‌شود که با انگیزه و تمرکز بالا برای تمام دقایق بازی تلاش کنیم. جایگاه استقلال خوزستان از نظر فوتبالی به هیچ عنوان اینجا نیست. اما در پایان فصل کسی به علمکرد خوب این تیم نگاه نمی‌کند و جایگاه جدول است که حرف آخر را می‌زند.

شوشتری با اشاره به جوانان تیمش گفت: بازیکنان جوانی داریم که بعضی از آن‌ها اولین تجربه لیگ برتری‌شان را پشت سر می‌گذارند. برای این‌که ستاره این فوتبال شوند، باید بیشتر از همیشه بجنگند و بدوند و برای نتیجه تلاش کنند. آینده از آن آن‌ها می‌شود اگر صرف حضور در لیگ برتر توقع آن‌ها را پایان ندهد. باید قدر فرصتی که آقای پورموسوی به آن‌ها داده را بدانند.

هافبک گلزن استقلال خوزستان درباره دیدار حساس این هفته تیمش برابر نساجی گفت: نساجی حریفی سرسخت است و این موضوع را برابر الهلال نیز نشان دادند. شرایط آن‌ها هم در جدول خوب نیست؛ هرچند بازی عقب‌افتاده هم دارند. با این حال، ما با انگیزه برد در زمین حاضر خواهیم شد. دیگر جای هیچ اشتباهی نیست و تمامی ما باید با تمرکز بالا و جنگندگی بیشتر، تلاش خودمان را برای موفقیت استقلال خوزستان به نتیجه برسانیم. بازی‌های سختی در پیش رو قرار دارد و در صورتی که شرایط به این شکل پیش برود کار سخت می‌شود. در این بازی هر کدام از ما چند برابر کیفیت و توانایی خودمان خواهیم جنگید تا خوشحال به اهواز برگردیم  و این مأموریت سخت را به نتیجه برسانیم.

دیدگاه‌ها