کد خبر : 1985113 | 16 آذر 1402 ساعت 03:15 | 37.6K بازدید | 3 دیدگاه

این مهاجم چطور بگوید که می‌خواهد به آرسنال برود!

ایوان تونی، ستاره برنتفورد، پس از انتشار و سپس حذف یک استوری اینستاگرام در مورد تمجید از ستاره آرسنال، دکلان رایس، گمانه‌زنی‌هایی را در مورد آینده‌اش برانگیخت.

این مهاجم چطور بگوید که می‌خواهد به آرسنال برود!

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم برنتفورد ظاهرا استوری یک اینستاگرامی منتشر و خیلی زود آن را حذف کرد. او در آن پس از پیروزی 4-3 آرسنال مقابل لوتون در روز سه‌شنبه، رایس را تمجید کرده بود. تونی تصویری از خود در حال تماشای بازی آپلود کرده و نوشته است: "دکلان رایس چه بازی‌ای می‌کند." این بازیکن از مدت‌ها قبل زیر نظر آرسنال قرار داشت و این تیم تمایل به جذب یک مهاجم شش دانگ، چیزی که شاید تنها نقطه ضعف تیم میکل آرتتا باشد، برای بیمه کردن خط حمله خود دارد.

1963298

تونی در حال حاضر به دلیل جرایم مربوط به قمار محروم است اما در ژانویه به میادین بازخواهد گشت. با این حال، باید دید که آیا او در بازگشت باز هم برای برنتفورد به میدان خواهد رفت یا برای توپچی‌ها. گزارش‌ها حاکی از آن است که انتقال او به آرسنال حدود 72 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. تونی در دوران حضورش در غرب لندن یک گلزن قابل اعتماد در برنتفورد بوده است و در 68 بازی لیگ برتر 32 گل زده است. فصل گذشته، قبل از اینکه محرومیتش تایید شود، او در 33 بازی 20 گل به ثمر رساند. او در حال حاضر به صورت انفرادی و با تیمش تمرین می‌کند و از ژانویه می‌خواهد با قدرت به میادین برگردد تا شانس حضور در یورو 2024 را هم داشته باشد.

دیدگاه‌ها