کد خبر : 1985115 | 15 آذر 1402 ساعت 21:46 | 29.7K بازدید | 18 دیدگاه

پیرلو:

افتخار می‌کنم که سرمربی رونالدو بودم

آندره‌آ پیرلو، اسطوره فوتبال ایتالیا، درباره علاقه شدید رئال مادرید و بارسلونا به جذب او در گذشته و کار با کریستیانو رونالدو در یوونتوس صحبت کرده است.

افتخار می‌کنم که سرمربی رونالدو بودم

به گزارش "ورزش سه"، پیرلو امروز در مصاحبه با رادیو سری A درباره موضوعات مختلفی حرف زده است. او ابتدا فاش کرد که بارسلونا و رئال مادرید در گذشته به شدت به او علاقه داشته‌اند.

اولین ابراز علاقه در سال ۲۰۰۶ بود که فابیو کاپلو می‌خواست او را به مادرید ببرد. چهار سال بعد نیز پپ گواردیولا در جریان انتقال زلاتان ابراهیموویچ به میلان، به جذب پیرلو علاقه‌مند شد.

بولت پرسپولیساما چرا هیچکدام از این دو تیم موفق به جذب پیرلو نشدند؟

رئال مادرید در آن تابستان دو هافبک میانی به نام‌های امرسون (از یوونتوس) و ماهامادو دیارا، به علاوه فرناندو گاگو را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت گرفت. این یعنی در صورت جذب پیرلو، او باید جانشین هافبک اسپانیایی یا مالیایی تیم می‌شد، زیرا کاپلو به هافبک برزیلی‌اش علاقه داشت و ترجیح می‌داد او را در ترکیب اصلی‌اش داشته باشد.

1963303

پیرلو درباره لغو شدن این انتقال گفت: «من در سال ۲۰۰۶ با رئال مادرید به توافق رسیده بودم. بعد از ماجرای کالچوپولی ما تازه جام جهانی را برده بودیم و نمی‌دانستیم وضعیت فوتبال ایتالیا چگونه خواهد شد. من تصمیمم را برای رفتن به رئال گرفته بودم، اما آنها به ما گفتند که میلان در سری A و لیگ قهرمانان می‌ماند و به همین دلیل تصمیم گرفتم در ایتالیا بمانم و با میلان امضا کنم.»

۴ سال بعد هم بارسلونا به او ابراز علاقه کرد اما این ماجرا در همین مرحله ماند و چیزی جدی‌تر نشد. او در این مورد اضافه کرد: «در جریان جام خوان گمپر گواردیولا من را به دفترش دعوت کرد و درباره ایده‌اش صحبت کرد. در همان زمان زلاتان هم قصد داشت به میلان بیاید و در نهایت هم او آمد و هم من ماندگار شدم.»

1963304

پیرلو در بخش دیگری از صحبت‌هایش به دوران سرمربی‌گری‌اش در یوونتوس و کار با کریستیانو رونالدو پرداخت. او در این مورد گفت: «کار کردن با کریستیانو از بهترین لحظات سرمربی‌گری‌ام است. او با پشتکار و سخت‌کوشی‌اش به مربی احساس فوق‌العاده‌ای می‌دهد. تمرینات کریستیانو به شما کمک می‌کند که بفهمید چگونه می‌توانید شماره ۱ جهان باشید. او در همه چیز از غذا خوردن گرفته تا ریکاوری و تمرینات یک بازیکن کامل است.»

دیدگاه‌ها