کد خبر : 1985118 | 15 آذر 1402 ساعت 21:59 | 35.2K بازدید | 135 دیدگاه

شاید محرومیت هم در کار باشد

ناظر قرقیز و جریمه سنگین احتمالی پرسپولیس!

با توجه به اتفاقات و حواشی دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل از سوی تماشاگران این باشگاه باید منتظر جریمه سنگینی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.

ناظر قرقیز و جریمه سنگین احتمالی پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه" با وجود حضور بیش از 53 هزار تماشاگر در دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل و اتمسفر فوق‌العاده‌ای که در ورزشگاه ایجاد شد و در شروع مسابقه روی کیفیت فنی تیم قطری تاثیر گذاشت اما اواخر مسابقه اتفاقاتی از سمت سکوهای روبروی جایگاه رخ داد که تاسف برانگیز بود. 

در آن دقایق بحرانی و بعد از مسابقه سه بار از آن سکوها باران بطری، میوه و اشیای دیگر به سمت زمین باریدن گرفت.  

1963308

بار اول وقتی معز علی برای نواختن کرنر اقدام کرد تماشاگران او را هدف قرار دادند که بیرانوند با دلجویی او و درخواست مکرر از تماشاگران شرایط ادامه بازی را فراهم کرد.  

بار دوم بعد از گل دوم الدحيل و خشم هواداران، باران بطری به سمت حلقه شادی تیم قطری باریدن گرفت که کمک داور بازی و بازیکنان الدحيل با درخواست داور از آن محل فاصله گرفتند.  

بار سوم اما هدف بطری‌ها بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس بودند که از سوی تماشاگران خودی به شکل ناباورانه‌ای مورد هدف قرار گرفتند و صحنه‌های تلخی رقم خورد.  

1962925

این اتفاقات در حالی رخ داد که برای این بازی یک ناظر امنیتی جوان و تازه کار اهل قرقیزستان به نام راکیشف کنات از سوی ای‌اف‌سی انتخاب شده و در ورزشگاه حضور داشت که از تمام این وقایع مو به مو یادداشت برمی‌داشت و قطعا گزارش آن را برای ای‌اف‌سی ارسال خواهد کرد.  

با این حساب به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس باید منتظر جریمه سنگینی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد که این بار نه خود باشگاه و اعضای زیرمجموعه آن بلکه هواداران خودی مسببش بوده‌اند و شاید دوباره این تخلفات منجر به محرومیت این تیم از بازی با تماشاگر در حضور بعدی‌اش در این مسابقات شود.

دیدگاه‌ها