کد خبر : 1985156 | 16 آذر 1402 ساعت 01:01 | 13.5K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره چلسی عاشق گلزنی به بیگ سیکس است (عکس)

نیمه اول ضعیف چلسی زیر سایه گلزنی کول پالمر، ستاره این تیم، پنهان شد.

ستاره چلسی عاشق گلزنی به بیگ سیکس است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو پوچتینو که این روزها به صورت سینوسی نتیجه می‌گیرند، پس از پیروزی سخت برابر برایتون، مقابل منچستر یونایتد قرار گرفتند تا با شکست این تیم، به یک ثبات نسبی برسند.

نمایش آنها در نیمه اول اما با هدف‌شان در تضاد بود. آبی‌ها در بازی سردرگم بودند و همین باعث شد که در دقیقه ۷ یک پنالتی به میزبان هدیه بدهند. با اینکه رابرت سانچز موفق به مهار این ضربه شد اما عملکرد آبی‌ها در ادامه هم بهبود نیافت.

1963366

این نمایش ضعیف درنهایت منجر به گل خوردن آنها شد. در دقیقه ۱۹ اسکات مک‌تامینی موفق شد دروازه سانچز را باز کند. پس از گل نیز حملات شاگردان تن‌هاخ ادامه داشت و می‌توان گفت آبی‌ها با خوش‌شانسی گل دوم را دریافت نکردند.

در ۲۷ دقیقه ابتدایی منچستر آمار ۱۱ شوت به سمت دروازه چلسی را ثبت کرد که نسبت به خط حمله نه‌چندان خوب آنها، آماری عجیب است. اولین موقعیت جدی چلسی تک به تک جکسون بود که آن را به شکل عجیبی از دست داد.

در نهایت در دقیقه ۴۵ بازی میخایلو مودریک کمی جلوتر از میانه میدان صاحب توپ شد و کول پالمر را در پشت محوطه صاحب توپ کرد. او به قلب دفاع شیاطین زد و در حالی که کسی انتظار شوت زدن نداشت، با ضربه‌ای آرام و زمینی از بین سه بازیکن یونایتد به گوشه راست دروازه، گل اول تیمش را به ثمر رساند.

1963367

بازی در نیمه اول با نتیجه ۱-۱ مساوی خاتمه یافت. نکته جالب گلزنی پالمر این است که او حالا ۴ گل آخرش را مقابل تیم‌های آرسنال، تاتنهام، منچستر سیتی و منچستر یونایتد به ثمر رسانده که هر ۴ تیم از تیم‌های بیگ سیکس هستند و این آمار فوق‌العاده‌ای برای بازیکن جوان چلسی است.

دیدگاه‌ها