کد خبر : 1985164 | 16 آذر 1402 ساعت 01:08 | 10.4K بازدید | 14 دیدگاه

زخم‌های شفیلد عمیق‌تر و کاری‌تر شد

یک گل جنجالی و یک گل تمیز: لیورپول در رده دوم

لیورپول موفق شد در هفته پانزدهم لیگ برتر، در یک بازی خارج از خانه شفیلد یونایتد را 2-0 شکست بدهد.

یک گل جنجالی و یک گل تمیز: لیورپول در رده دوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم لیورپول برای حفظ فشار روی تیم صدر نشین آرسنال، نیاز به یک پیروزی خارج از خانه مهم داشت که موفق شد به آن دست پیدا کند.

دو تیم ابتدا بازی را متعادل شروع کردند و اتفاق خاصی روی دروازه‌ها نیفتاد تا اینکه لیورپول در دقیقه 12 می‌رفت تا روی ضدحمله غافلگیر شود و 1-0 عقب بیفتد که سیو به موقع  روی ضربه والی بالدس لیورپول را نجات داد.

در دقیقه 33 صلاح در محوطه جریمه توسط وینیسیوس، سرنگون شد و داور برای تشخیص یک پنالتی احتمالی برای چک کردن صحنه با VAR رفت اما در نهایت این برخورد به درستی خطا تشخیص داده نشد.

1963379
1963378

در دقیقه 37، لیورپول روی همکاری مدافعانش به گل رسید. ترنت الکساندر آرنولد، یک ارسال زیبا روی دروازه از روی نقطه کرنر فرستاد، که به دلیل جایگیری بد مدافعان شفیلد یونایتد، درست زیر پای ویرژیل فن دایک افتاد. او هم بدون درنگ با یک ضربه سر ضربه پای راست توپ را به دروازه میزبان رساند.

در دقیقه 5+45 الکسیس مک آلیستر می‌توانست یک گل دیگر برای لیورپول به ثمر برساند اما ضربه دقیق و محکم او به زیبایی توسط دروازه‌بان شفیلد به بیرون فرستاده شد.

در دقیقه 56 دروازه‌بان شفیلد یک بار دیگر به زیبایی ناجی تیمش شد و ضربه والی بسیار سنگین صلاح را با یک واکنش سریع از بالای تیرک افقی به بیرون فرستاد.

1963380
1963381

در دقیقه 59 الکسیس مک آلیستر با یک مصدومیت نگران کننده زمین را ترک کرد و کورتیس جونز به جای او به بازی آمد و دقایقی بعد از این مصدومیت هم یورگن کلوپ ترجیح داد روی دیگر ستاره‌های تیمش ریسک نکند و محمد صلاح و  لوئیز دیاز را از زمین بیرون کشید.

در دقیقه 77 آرنولد، ستاره این روزهای لیورپول، یک سانتر زیبا را برای داروین نونیز تازه وارد ارسال کرد که باز هم دروازه‌بان شفیلد جلوتر از این بازیکن توپ را دفع کرد.

1963382

در دقیقه 5+90 زمانی که همه تصور می‌کردند بازی تمام شده باشد، دومنیک سوبوسلای، روی پاس زیبای داروین نونیز به گل رسید. نونیز ابتدا با یک تکل زیبا مانع ضد حمله شفیلد در زمین این تیم شد و بعد از توپ ربایی آن را برای سوبوسلای درون محوطه جریمه ارسال کرد و ستاره جوان لیورپول با یک مهار و ضربه دقیقه تیمش را به گل دوم رساند. این ضربه به دلیل احتمال آفساید در VAR چک و مجددا تایید شد.

در ادامه شفیلد توانایی حمله به سمت دروازه لیورپول را نداشته و تیم میهمان هم بازی را مدیریت کرد، تا با دو گل لیورپول پیروز میدان باشد و با 34 امتیاز، در دو امتیازی آرسنال صدرنشین قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها