کد خبر : 1985167 | 16 آذر 1402 ساعت 01:54 | 28.5K بازدید | 49 دیدگاه

سکته ناقص گواردیولا و منچسترسیتی قبل از باکسینگ‌دی!

منچسترسیتی در بدترین فرم سال‌های اخیر خود قرار گرفته است.

سکته ناقص گواردیولا و منچسترسیتی قبل از باکسینگ‌دی!

به گزارش "ورزش سه"، حضور پپ گواردیولا روی نیمکت منچسترسیتی در سال‌های گذشته این تیم را به مدعی شماره یک قهرمانی در هر تورنمنتی که در آن حضور دارد، بدل کرده است.

هرچند سیتی سال گذشته در تمام رویدادهای مهم به قهرمانی رسید و عملکردی تاریخی زیر نظر سرمربی اسپانیایی داشت اما به نظر می‌رسد این تیم امسال بدون کوین دی‌بروینه آن صلابت همیشگی را ندارد.

سیتیزن‌ها امشب پس از تساوی‌های متوالی برابر لیورپول و تاتنهام امیدوار بودند استون ویلا را در ویلاپارک شکست دهند و علاوه بر دستیابی به پیروزی بعد از سه مسابقه، از بیشترشدن فاصله با آرسنال صدرنشین جلوگیری کنند، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه با شکست مقابل تیم اونای امری وارد یک بحران جدی شدند.

1963394

سیتی حالا چهار مسابقه است که نبرده، به رده چهارم جدول سقوط کرده و از طرفی شش امتیاز با آرسنال بی‌رحم آرتتا فاصله پیدا کردند تا گواردیولا بیشتر از هر زمان دیگری نگران از دست رفتن سلطنت خود بر لیگ برتر انگلیس باشد.

این روند در حالی روی داده که با نزدیک شدن به باکسینگ‌دی و فشردگی بیشتر بازی‌ها در لیگ برتر انگلستان، احتمال دارد پپ که با کمبود بازیکن هم سطح در تیمش مواجه است، شرایط سخت‌تری را هم تحمل کند.

دیدگاه‌ها