کد خبر : 1985179 | 16 آذر 1402 ساعت 03:03 | 48.4K بازدید | 32 دیدگاه

گواردیولا: باختیم چون استون‌ویلا خیلی بهتر بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، پس از شکست ۱-۰ مقابل استون ویلا، اعتراف کرد که حریف مستحق‌ پیروزی در این بازی بوده است.

گواردیولا: باختیم چون استون‌ویلا خیلی بهتر بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در مهم‌ترین بازی این هفته لیگ برتر انگلیس، با نتیجه ۱-۰ برابر استون ویلا شکست خورد. پپ گواردیولا بعد از بازی درباره دلایل این باخت و شرایط تیمش صحبت کرد.

باخت امشب؟
در شرایط خوبی نیستیم. درست کردن این وضعیت وظیفه من است. وظیفه من است که تیم را به روزهای خوبش برگردانم. در این چند سال ما راه‌هایی برای پیروزی پیدا کرده‌ایم. در این فصل گاهی خوب بازی می‌کنیم و گاهی نه. در حال تلاش برای بهبود وضعیت هستیم. باید در دو بازی آینده مقابل لوتون و پالاس به پویایی موردنیاز برسیم و از آن‌ها برای بازگشت به روند پیروزی استفاده کنیم.

1963414

مشکل امشب من‌سیتی؟
استون ویلا بهتر بازی کرد. دلیل باخت ما این است. آن‌ها کاملا از ما بهتر بودند. بازی‌ فوق‌العاده‌ای انجام دادند. ما تلاش کردیم کارمان را انجام دهیم و چند موقعیت خلق کنیم اما در نهایت تیم بهتر برنده شد.

سیتی در این بازی چه چیزی کم داشت؟
نمی‌توان این‌گونه این باخت را تفسیر کرد. آن‌ها بهتر از ما بازی کردند و مستحق پیروزی بودند. ما در تلاش برای اجرای برنامه‌هایمان بودیم اما موفق نشدیم. کیفیت پاس‌ها و حرکات‌مان در یک‌سوم نهایی زمین برای گلزنی کافی نبود. در این زمینه ضعیف بودیم و در کل بازی نتوانستیم پیشرفت کنیم.

دیدگاه‌ها