کد خبر : 1985197 | 16 آذر 1402 ساعت 10:47 | 15.7K بازدید | 10 دیدگاه

سرمربی آلمانی احساس بی‌احترامی کرد

کلوپ ناراحتی‌اش را سر خبرنگار خالی کرد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مصاحبه کنار زمین بعد از بازی با خبرنگاران آمازون پرایم وارد درگیری لفظی عجیبی شد.

کلوپ ناراحتی‌اش را سر خبرنگار خالی کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم یورگن کلوپ موفق شد در خانه حریف، شفیلد یونایتد را 2-0 شکست دهد و جایگاه خود را به عنوان تیم دوم لیگ برتر تثبیت کند. اما در پایان بازی یورگن کلوپ اتفاق عجیبی را رقم زد. سرمربی قرمزها مارکوس باکلند، مجری آمازون پرایم اسپورت را به دلیل شوخی با ساعت بازی‌ها، در مصاحبه بعد از بازی هدف انتقاد قرار داد.

بعد از اتمام بازی در هنگام مصاحبه کنار زمین، مارکوس باکلند ،خبرنگار آمازون پرایم، در کنار کلوپ و هم‌کارانش شروع به صحبت کرد: "شما باید خیلی سریع تیمتان را جمع کنید، در اروپا، در جام اتحادیه و در لیگ بازی دارید و شنبه هم باید در ساعت ناهار مورد علاقه‌تان (به کنایه) به مصاف پالاس بروید...".

1963458

کلوپ به‌طور آشکاری آزرده‌خاطر شد، این بخش از صحبت‌های خبرنگار را قطع کرد و به طعنه پاسخ داد: "بسیار عالی است که شوخی کردن در مورد آن واقعا عالی است.". 

باکلند به‌طور حرفه‌ای به تلاش خود برای نجات مصاحبه ادامه داد و گفت: "اما تیم شما هنوز اشتیاق دارد، هنوز هم شور دارد."

کلوپ در ادامه گفت: "ما امشب ساعت 5 صبح هم به رخت‌خواب نخواهیم رفت، و فردا ساعت یک یا دو به خانه می‌رسیم. باید شنبه هم یک بازی سخت داشته باشیم، خوب است که ریکاوری کنیم و بعد دوباره بازی کنیم. کریستال پالاس هم امشب بازی می‌کند، پس خوب است. فقط دو جلسه تمرین خواهیم داشت. و زمانی که فردی مثل تو که در دنیای فوتبال هستی با چیزی مثل این شوخی می‌کند من دیگر به خودم زحمت نمی‌دهم تا اوضاع را مجددا توضیح دهم! اگر با آن شوخی می‌کنید، کاملاً نادان هستید. فوتبال برای شما سرگرمی است! خیلی عالی است!" 

1963460

خبرنگار گفت: "این یک مشکل همیشگی در فوتبال است، من نمی‌خواستم به شما توهین کنم." و کلوپ به‌طرز عجیبی باز هم ادامه داد: "ولی توهین کردی! جالب است که شما اجازه دارید با هرچیزی شوخی کنید، اما اگر من این شوخی را می‌کردم همه چیز فرق می‌کرد!"

مجری آمازون سپس مصاحبه را با آرزوی موفقیت برای لیورپول و کلوپ در برابر پالاس  تمام کرد، اما کلوپ باز هم دست از کنایه برنداشت: "ممنونم. بروید این را به کریستال پالاس هم بگویید." و میکروفونش را روی میز کوبید و دور شد.

1963464

کلوپ از جمله مربیانی است که به ساعت‌های بازی‌های خیلی زودهنگام و یا دیرهنگام واکنش‌های انتقادآمیزی داشته است ولی با این حال هر دو بازی هفته پانزده و شانزدهم تیمش شب، دیر وقت و ظهر برنامه‌ریزی شده‌اند.

دیدگاه‌ها