کد خبر : 1985219 | 16 آذر 1402 ساعت 12:05 | 50.6K بازدید | 45 دیدگاه

چه میکنه این اونای امری

رکورد نابغه اسپانیایی: تنه به تنه پپ، فرگوسن و کلوپ

اونای امری از استون ویلا یک غول بزرگ در لیگ برتر فوتبال انگلیس ساخته و حالا با یکی از بهترین رکوردهای تاریخ این لیگ برابری کرده است.

رکورد نابغه اسپانیایی: تنه به تنه پپ، فرگوسن و کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می‌کرد استون ویلا پس از 15 هفته از لیگ برتر در جمع چهار تیم بالای جدول قرار داشته باشد و مهم‌تر اینکه با شکست دادن سیتی این تیم را به رتبه چهارم بفرستد و خودش در رده سوم قرار بگیرد. ویلا یکی از بهترین شروع‌های تاریخش را ثبت کرده و در این مهم نقش اونای امری انکارناپذیر است.

1963502

شب گذشته ویلا در زمین خود توانست سیتی را با یک گل شکست دهد و این کار را با ارائه یک فوتبال برتر انجام داد. آمارها نشان می‌دهند که ویلا برابر سیتی تیم بهتر میدان در بسیاری دقایق بود. در تمام 90 دقیقه، سیتی تنها دو شوت داخل چارچوب داشت که این آمار در ویلا بسیار بیشتر بود (7).

1963503

با این برد ویلا حالا رکورد 14 پیروزی متوالی خانگی را ثبت کرده است. شنبه ویلا در خانه میزبان صدرنشین رقابت‌ها یعنی آرسنال است و اگر این بازی را هم ببرد، رکورد جدیدی در تاریخ باشگاه ثبت خواهد شد.

1963504

امری اکنون با رکورد سر الکس فرگوسن، یورگن کلوپ، روبرتو مانچینی و پپ گواردیولا در بردهای متوالی خانگی برابری کرده و در پایان بازی گفت که هدفش کسب جام است و به برتری برابر سیتی هم قانع نیست. 

یک نکته جالب از رویارویی‌های این دو مربی اینکه امری هرگز نتوانسته بود پپ را شکست دهد. آن‌ها قبل از بازی دیشب، 13 بار برابر هم قرار گرفته‌اند و حاصل کار 9 برد برای پپ بود و چهار بار نیز جدال تیم‌های این دو مربی مساوی شده است.

بیشترین رویارویی زمانی بود که گواردیولا مربی بارسا بود و امری نیز روی نیمکت والنسیا حضور داشت. در فوتبال انگلیس نیز سه رویارویی دو مربی به سود پپ تمام شده است. در فصل 19-2018 آرسنال با امری دو شکست 2-1 و 3-1 برابر سیتی گواردیولا را تجربه کرد و در فصل گذشته نیز استون ویلا برابر سیتی 3-1 شکست خورد. شب گذشته این طلسم شکست. 

حالا این سوال وجود دارد که ویلا با امری تا کجا پیش خواهد رفت؟

دیدگاه‌ها