کد خبر : 1985282 | 16 آذر 1402 ساعت 17:32 | 19.3K بازدید | 20 دیدگاه

کلین‌شیت پورحمیدی با صد متر اختلاف با اخباری

حسین پورحمیدی، دروازه‌بان تراکتور، امروز توانست برای بار هفتم دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

کلین‌شیت پورحمیدی با صد متر اختلاف با اخباری

به گزارش "ورزش سه"، پورحمیدی که امسال به یک تیم پرطرفدار آمده و در معرض یک امتحان بزرگ از نظر سبک دروازه‌بانی قرار گرفته است، در بازی امروز نمایش نسبتا خوبی داشت و به جز یک اشتباه در دقایق پایانی مستحکم در خط دروازه ایستاده بود.

نکته مهم در نمایش امروز پورحمیدی، کلین‌شیت کردن او در مسابقه‌ای بود که محمدرضا اخباری، دروازه‌بان باتجربه و کاپیتان سابق تراکتوری‌ها، مقابلش ایستاده بود. این دو که در فاصله صد متری یکدیگر قرار داشتند، به دقت حرکات یکدیگر را زیر نظر گرفته بودند و اخباری با وجود اینکه دروازه‌اش فقط دو بار به صورت جدی تهدید شد، در نهایت یک‌بار روی یک توپ برگشتی دروازه‌اش را باز شده دید و در مرحله دوم توانست ضربه سر آقاجانپور را به زیبایی از روی خط به کرنر بفرستد.

1963600

پورحمیدی هم در نیمه دوم یک‌بار شوت سنگین احمد زنده‌روح را به کرنر فرستاد و یک‌بار هم شیرجه خوبی روی کاشته این بازیکن اسپانیایی گل‌گهر، روبرتو تورس، داشت که البته آن توپ بیرون از چارچوب و مملس با تیرک افقی به اوت رفت.

پورحمیدی در این فصل روی بازی با پا و بازی‌سازی از عقب بیشتر از گذشته کار می‌کند و تغییر بزرگی در شکل و شمایل دروازه‌بانی‌اش با توجه به خواسته‌های پاکو خمس به وجود آمده است. کلین‌شیت امروز برای او اهمیت زیادی داشت و شاید مهم‌ترین دستاورد این فصلش بود. البته او باید روی خروج برای دفع توپ‌های ارسالی از جناحین بیشتر کار کند.

عکس‌ها: جواد نادری‌پور

دیدگاه‌ها