کد خبر : 1985307 | 17 آذر 1402 ساعت 03:59 | 13.7K بازدید | 8 دیدگاه

بازگشت احساسی علی‌محمدی به نقش جهان

اشک کاپیتان سابق سپاهان شنبه درمی‌آید!

کاپیتان پیشین سپاهان برای دیدار با این تیم و تقابل با ژوزه مورایس انگیزه زیادی خواهد داشت.

اشک کاپیتان سابق سپاهان شنبه درمی‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، جلال‌الدین علی‌محمدی به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه فوتبال ایران که به واسطه سال‌ها حضور در سپاهان جزو بازیکنان محبوب هواداران این تیم است، حالا بعد از سال‌ها مقابل طلایی پوشان قرار می‌گیرد.

علی‌محمدی که تا فصل گذشته بازوبند کاپیتانی سپاهان را بر دست می‌بست، در نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه مورایس سرمربی پرتغالی قرار نگرفت و راه مس رفسنجان را در پیش گرفت. این بازیکن باتجربه با گذشت 11 هفته از رقابت‌های لیگ برتر در ترکیب نارنجی‌پوشان عملکرد خوبی داشت و جزء موثرترین بازیکنان تیم تحت هدایت ساکت الهامی بوده است.

1905562

علی‌محمدی حالا در شرایطی که از نظر جسمانی در فرمی ایده‌آل بسر می‌برد، روز شنبه در ورزشگاهی به میدان می‌رود که برایش بسیار خاطره‌انگیز است. البته که او تقابل ویژه‌ای با ژوزه مورایس خواهد داشت و قصد دارد به بهترین شکل ممکن یک بار دیگر توانایی‌های فنی‌اش را به نمایش بگذارد.

علی‌محمدی در روزهای گذشته در تمرینات مس رفسنجان با انگیزه زیاد کار خود را جلو برده و مشخصا انگیزه زیادی برای تقابل با سپاهان و مورایس دارد. این بازیکن باتجربه روز شنبه مقابل سپاهان و هوادارانش قرار می‌گیرد و قطعا دوست دارد بهترین نمایش خود را به اجرا در بیاورد.

دیدگاه‌ها