کد خبر : 1985346 | 17 آذر 1402 ساعت 08:13 | 39.3K بازدید | 23 دیدگاه

برگی از تاریخ

هیچ بازیکنی شبیه تو نبود! (عکس)

مجتبی محرمی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس است، دفاع چپی که در همه پست‌ها رو دست نداشت

هیچ بازیکنی شبیه تو نبود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاهین، نیروی زمینی، پرسپولیس، ۲۴ ساعت کشاورز و دوباره پرسپولیس؛ این رزومه بهترین دفاع چپ نیمه دوم دهۀ ۶۰ و نیمه اول دهۀ ۷۰ است. دفاع چپی که راست پا بود. با هر دو پا بازی می‌کرد و در پست هافبک وسط و دفاع سوئیپر هم نمایش‌های کم‌نقصی ارائه می‌داد.

مجتبی محرمی شاید تنها بازیکن تاریخ پرسپولیس است که در یک روز بیشتر از علی پروین تشویق شد؛ اتفاقی که در زمان مربیگری پروین دیده نشد، ولی محرمی این مهم را در بازی با هما رقم زد؛ شبی که پول‌های کلان باشگاه کشاورز را ندید گرفت و به درخواست هواداران پرسپولیس لبیک گفت و دوباره به پرسپولیس برگشت.

1963714
تصویر محرمی در زمان حضور در تیم ملی در زمانی که عضو نیروی زمینی بود و به‌عنوان مشخصه سربازی کله را می‌تراشید.

پروین که علاقه خاصی به نمایش و منش محرمی داشت، در شب هشتاد هزار نفری ورزشگاه آزادی محرمی را به میدان فرستاد و مردم هم از او استقبال کم‌نظیری کردند. 
مجتبی محرمی که با پاس گل ماندگارش به قایقران در نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن سال‌ها تصویرش در تیزر یکشنبه شب‌های برنامه «ورزش و مردم» بود و در بهترین روزهای پرسپولیس در سال ۷۵ کاپیتان این تیم با حضور بزرگانی چون دایی و عابدزاده بود، با پرسپولیس در سال ۷۵ قهرمان ایران شد و در تیم ملی  ماندگار 1996 یکی از مردان مایلی‌کهن در امارات بود.

دیدگاه‌ها