کد خبر : 1985352 | 16 آذر 1402 ساعت 22:35 | 20.8K بازدید | 9 دیدگاه

اعتراض شدید ستاره چلسی: وی‌ای‌آر با من دشمن است!

لوی کولویل، مدافع جوان چلسی، معتقد است وی‌ای‌آر در بازی‌های گذشته علیه او عمل می‌کند.

اعتراض شدید ستاره چلسی: وی‌ای‌آر با من دشمن است!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیشب در دیداری در چارچوب لیگ برتر انگلیس، با نتیجه ۲-۱ مغلوب منچستر یونایتد شد. روی گل دوم یونایتد، برخوردی بین اسکات مک‌تامینی و لوی کولویل رخ داد که منجر به سرنگون شدن مدافع چلسی شد. پس از گل بازیکنان چلسی به داور اعتراض کردند، اما او پس از مشورت با VAR گل را سالم اعلام کرد.

کولویل پس از بازی در اشاره به این صحنه به تصمیم VAR اعتراض کرد و گفت: «احساس می‌کنم وی‌ای‌آر علیه من عمل می‌کند‌. من نمی‌دانم با آنها چه کرده‌ام. در مقابل برایتون در دقایق پایانی آنها می‌خواستند هند مرا بگیرند و به نفع برایتون پنالتی اعلام کنند. در این بازی نیز مک‌تامینی مرا به زمین انداخت، اما وی‌ای‌آر گل را رد نکرد. اگر من دقیقا به همان شکل او را می‌کشیدم و به زمین می‌انداختم، برای یونایتد پنالتی اعلام می‌شد.

1963728

دیشب شب خسته‌کننده‌ای بود. ما موقعیت‌هایی داشتیم که اگر از آنها استفاده می‌کردیم می‌توانستیم بازی را ببریم. اما این اتفاقات بخشی از بازی است و ما در بازی بعدی مقابل اورتون باید این باخت را جبران کنیم.»

چلسی با باخت در این بازی با ۱۹ امتیاز در رده دهم ماند. آنها نسبت به این مقطع از فصل قبل امتیازات کمتری گرفته‌اند و همین باعث شده است که به شدت مورد انتقاد قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها