کد خبر : 1985467 | 18 آذر 1402 ساعت 05:00 | 14.4K بازدید | 20 دیدگاه

جدال داوری پرسپولیس و هوادار طولانی است؛

اشکان خورشیدی در متن دعوای دوساله!

پیش از بازی برگشت فصل گذشته پرسپولیس و هوادار هم تنش‌هایی بین دو باشگاه درباره داوری به وجود آمده بود.

اشکان خورشیدی در متن دعوای دوساله!

به گزارش "ورزش سه"، زمستان سال گذشته و در هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم در شرایطی که پرسپولیس برای بازگشت به صدر جدول تلاش می‌کرد، در ورزشگاه آزادی باخت عجیبی مقابل هوادار تهران متحمل شد که این بازی چه قبل چه بعد از مسابقه ماجراها و حواشی‌ای مربوط به داوری داشت.

پرسپولیس در بازی برگشت فصل گذشته لیگ برتر در دقیقه 88 با اشتباه فرشاد فرجی و زرنگی محمدجواد محمدی مقابل هوادار شکست خورد اما هم قبل از آن بازی و هم پس از آن حواشی زیادی پیرامون داوری این مسابقه به گوش رسید.

سال گذشته قبل از بازی دو تیم، باشگاه هوادار بیانیه‌ای در خصوص داوری منتشر کرد تا به زعم خود از اشتباهاتی که شاید داور برای جبران اشتباهات داوران قبلی علیه پرسپولیس انجام بدهد، ممانعت کند.

قبل از آن پرسپولیس در اهواز و هفته نخست لیگ برتر به فولاد باخته بود که جنجال داوری بسیاری داشت و در چند صحنه داور به ضرر پرسپولیس سوت زد. بعد از آن نیز در برخی مسابقات، شرایط داوری‌ها به ضرر پرسپولیس بود و با توجه به اینکه رسانه‌ها به این مسئله می‌پرداختند، «هوادار» این بیانیه را صادر کرد تا پیش دستی کند و اجازه ندهد تا داور تحت تاثیر حواشی قبلی قرار بگیرد.

1883018

در بخشی از بیانیه باشگاه هوادار که بسیار تند هم نوشته شده بود آمده بود: «ترس آن را دارید که مبادا به حق و زبان‌مان لال به ناحق به ضررتان سوتی دمیده و پرچمی افراشته شود و بدهی هفته گذشته‌تان و طلب هفته گذشته‌مان بخواهد پرداخت شود، چرا که خودتان با به‌کارگیری همین روش، طلب دو هفته گذشته خود را در هفته گذشته وصول کردید!»

بعد از این بیانیه، باشگاه پرسپولیس از باشگاه هوادار و مدیر رسانه‌ای‌اش شکایت کرد اما داستان به همین جا ختم نشد و پرسپولیسی‌ها بعد از بازی به قضاوت حسن اکرمی، داور مسابقه، اعتراض کرده و اعلام کردند داور یک پنالتی مسلم روی محمد عمری را نگرفته و در حق این تیم جفا شده است.

حالا همان داستان‌‌ها به شکل دیگری قبل از بازی فردای دو تیم در حال رخ دادن است. بعد از تاییدیه شفاهی محمود فکری درباره علاقه اشکان خورشیدی به پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی، حسین بادامکی سرپرست معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داده و احتمالا این ماجرا تا قبل از بازی فردا و شاید بعد از آن نیز ادامه پیدا کند.

دیدگاه‌ها