کد خبر : 1985534 | 17 آذر 1402 ساعت 20:15 | 59.2K بازدید | 60 دیدگاه

میثاقی: برای دربی هم VAR تلفنی استفاده کنید

در مصاف آلومینیوم و صنعت نفت اتفاقی جنجالی رخ داد که تبعات زیادی نیز به همراه دارد.

میثاقی: برای دربی هم VAR تلفنی استفاده کنید

به گزارش "ورزش‌ سه"، دیدار فوق جنجالی صنعت نفت و آلومینیوم با پیروزی 2 بر یک شاگردان حسینی به پایان رسید؛ مسابقه‌ای که با دخالت‌های مسئولین خارج از زمین بازی، به سوژه‌ای برای رسانه‌ها تبدیل شد و حالا محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر خیلی زودتر از زمان برنامه‌اش با انتشار یک استوری به این اتفاقات ورود کرده است.
در دقیقه 54 این مسابقه اتفاقات عجیبی رخ داد. حسین زمانی، داور مسابقه، ابتدا خطای سنگربان صنعت نفت به روی یونس اکبرپور را خطای پنالتی تشخیص داد اما پس از اعتراضات و جنجال‌های کنار زمین پس از 14 دقیقه وقفه، تصمیم خود را عوض کرد و بازی را با یک دراپ بال به گردش درآورد.

ماجرا از این قرار است که گفته می‌شود افشاریان ناظر داوری این مسابقه در تماس با داود رفعتی و با مرور صحنه آهسته برخورد با تلفن همراه خود، درخواست رد شدن پنالتی را از طریق رفعتی ناظر فدراسیون در این مسابقه به تیم داوری ابلاغ کرده است.

1964049

حالا میثاقی هم در واکنش به این اتفاقات یک استوری منتشر کرده و با زیر سوال بردن این نوع تصمیم‌گیری به افشاریان و فدراسیون فوتبال کنایه زده که اگر این روش درست است، برای دربی هم از آن استفاده کنند.

گفتنی است نکته مهم در این صحنه اتفاق نظر تمام حاضرین در استادیوم روی پنالتی نبودن لحظه برخورد بوده است که افشاریان با ورود مستقیم به ماجرا از ورود فشارهای بیشتر بر خودش جلوگیری کرده، اما این اقدام او تبعات دیگری برایش به همراه دارد.

دیدگاه‌ها