کد خبر : 1985556 | 17 آذر 1402 ساعت 22:38 | 51.2K بازدید | 30 دیدگاه

بدترین تمسخر سال: اوزیل تاتنهام را نابود کرد!

مسوت اوزیل، کاپیتان سابق آرسنال، به طرز عجیبی دستاوردهای باشگاه تاتنهام را مورد تمسخر قرار داده و تعجب هواداران فوتبال را برانگیخته است.

بدترین تمسخر سال: اوزیل تاتنهام را نابود کرد!

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل پس از شکست 2-1 شب گذشته تاتنهام مقابل وستهام، به زخم هواداران تاتنهام نمک پاشید!

بازیکن سابق آرسنال به پستی واکنش نشان داد که آماری مربوط به تاتنهام را بازتاب داده بود. طبق این آمار، اسپرز اولین تیم لیگ برتری در تاریخ است که علیرغم پیش افتادن با نتیجه 1-0 در هر بازی، طی 5 بازی متوالی نتوانسته برنده از زمین خارج شود.

این آمار از اُپتا همچنین خبر داده بود که تاتنهام اولین تیمی است که علیرغم یک گل زده، سه بازی خانگی متوالی را باخته‌ است. اوزیل با بازنشر این توییت، نوشت: "چه کسی باید این رکورد را بشکند؟ Bottle Job FC بازگشته است."

1964088

عبارت Bottle Job FC یک اصطلاح عامیانه بین طرفداران فوتبال در انگلیس است که به تاتنهام لقب داده‌اند. در واقع آن‌ها با این لقب به ناکامی‌های تاتنهام در کسب عناوین اشاره دارند و معتقدند که این باشگاه به جای جام، بطری‌های خالی را در تالار افتخاراتش قرار می‌دهد.

اظهار نظری که از سوی اوزیل منتشر شد، تعجب هواداران فوتبال را به دنبال داشت. برای آن‌ها باورنکردنی است که کاپیتان سابق آرسنال با اکانت رسمی خود پس از مدت‌ها این چنین به تمسخر تاتنهام بپردازد.

هواداران فوتبال به سرعت نظرات خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. یک نفر نوشت: "این;ه این توییت از یک حساب کاربری فیک نیست، اصالا باورپذیر نیست."

دیگری اضافه کرد: "فکر کردم این یک حساب فیک است، خدای من، باورم نمی‌شود!"

دیدگاه‌ها