کد خبر : 1985600 | 18 آذر 1402 ساعت 10:42 | 11.7K بازدید | 6 دیدگاه

آرامش ستاره یووه: دیگر مثل مرغ سرکنده نیستیم

وستون مک‌کنی، ستاره یوونتوس، می‌گوید پیشرفتش در سری آ باعث شده که دیگر مثل مرغ سرکنده به این طرف و آن طرف ندود.

آرامش ستاره یووه: دیگر مثل مرغ سرکنده نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، مک‌کنی یک فصل را به صورت قرضی در لیدز یونایتد سپری کرد، اما نتوانست عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد و خیلی زود به یووه برگشت. 

بسیاری انتظار داشتند که او از این باشگاه هم جدا شود، اما شرایط برای این بازیکن تغییر کرد و مکس آلگری تصمیم گرفت که از او در پست کناری‌تر استفاده کند و همین تصمیم سرنوشت او را عوض کرد و باعث شد که به یکی از بازیکنان درخشان این تیم تبدیل شود. 

او پس از پیروزی 0-1 شب گذشته برابر ناپولی به DAZN گفت: «اینطور نیست که این پست برای من جدید باشد. من در شالکه هم در همین پست بازی کرده بودم. همیشه تیم برایم در اولویت است و برایم مهم نیست که قرار است در چه پستی به میدان بروم. مشخصا پست موردعلاقه‌ام را دارم اما هر اتفاقی که رخ دهد دوست دارم به تیم کمک کنم و این کار را انجام خواهم داد. 

1955761

در اینجا درس‌های تاکتیکی زیادی گرفتم. بازی در آلمان و انگلیس شبیه هم بود. بیشتر باید می‎‌دویدم اما اینجا بیشتر تاکتیکی است و بالاخره توانستم پیشرفت کنم. این چیزی بود که نیاز داشتم در فوتبالم آن را بهبود ببخشم. اینکه به‌جای دویدن به این طرف و آن طرف مثل مرغ سرکنده، کارهایی را انجام دهم که شرایط را برایم آسان‌تر کند. 

روحیه بسیار مهم است. ما در یوونتوس سعی داریم متحد بمانیم. گاهی کنار هم شام می‌خوریم تا با هم باشیم و ارتباط قدرتمندی را شکل دهیم. ما حاضر هستیم برای کمک به هم هر کاری انجام دهیم. بنابراین وقتی می‌بینید که بازیکنان برای مهار توپ خودشان را روی زمین می‌اندازند، اتفاق بسیار مهمی است.»

دیدگاه‌ها