کد خبر : 1985639 | 18 آذر 1402 ساعت 13:32 | 26.4K بازدید | 36 دیدگاه

از قهرمان می‌شویم تا نگرفتن سهمیه

پپ ادعایش را پس گرفت: شاید سهمیه هم نگیریم!

پپ گواردیولا که گفته بود تیمش با وجود شکست از ویلا قهرمان خواهد شد، دیروز گفت شاید سهمیه هم کسب نکنند.

پپ ادعایش را پس گرفت: شاید سهمیه هم نگیریم!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست برابر استون ویلا که چهارمین بازی بدون برد متوالی سیتی بود، این باشگاه برای اولین بار از سال 2017 دچار بحران شد. بحرانی که البته شدید نیست، اما طبیعی بود که قهرمان اروپا بعد از چهار بازی بدون برد و سقوط به رده چهارم لیگ برتر، زیر تیغ تند انتقادات قرار بگیرد.

1963413

دیروز پپ گواردیولا در نشست خبری بازی با لوتون حرف جالبی زد و ادعا کرد شاید این فصل سهمیه نگیرند که با ادعای قبلی او در مورد اینکه ایمان دارد تیمش قهرمان خواهد شد، اختلاف زیادی داشت.

پپ در این رابطه گفت: «فکر می‌کنم این شرایطی که در آن قرار داریم، برای تیم اتفاق خوب و مثبتی است. برای مدت‌ها حرف از این بود که ما چه تیم خوبی هستیم و حالا بازیکنان با واقعیت دیگری روبرو شده‌اند. ما تیمی شکست‌ناپذیر و برنده همیشگی بودیم و حالا نمی‌توانیم یک بازی را هم ببریم.»

پپ ادامه داد: «شاید اولین نفر این من هستم که باید خودم را ثابت کنم و تیم را از این شرایط خارج بیرون بیاورم. البته که بازیکنان نیز باید بیشتر تلاش کنند تا از این بحران خارج شویم. این برای آنها نیز چالش خوبی است. تا همین چند وقت پیش ویلا کیلومترها از ما دور بود ولی حالا شرایط طوری شده که شاید ما نتوانیم سهمیه هم بگیریم.»

دیدگاه‌ها