کد خبر : 1985644 | 18 آذر 1402 ساعت 13:43 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

محمد پولادگر:

در این جلسات شرکت نمی‌کنم، به حرمت داورزنی آمدم

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از زحمات محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال به شکل ویژه تشکر کرد.

در این جلسات شرکت نمی‌کنم، به حرمت داورزنی آمدم

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در جلسه تکریم از داورزنی و معارفه وحید مرادی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون والیبال گفت: "همان‌طور که گفتند، معمولا در این جلسات شرکت نمی‌کنم، اما در این جلسه به حرمت دکتر داورزنی پیشکسوت من حضور پیدا کردم. به حکم قانون یک جابه‌جایی درون خانوادگی امروز صورت می‌گیرد و می‌خواهیم یک خداقوت بین راهی به داورزنی بگوییم که از قطار والیبال پیاده نخواهد شد."

او افزود: "امیدوارم با مدیریت و تدبیری که در حوزه داخلی انجام داده بیشتر وقت خود را در حوزه بین‌المللی بگذارد و بیشتر حضور ایشان را در آن حوزه شاهد باشیم. نمی‌خواهم به موفقیت‌های والیبال اشاره کنم، چرا که خود شما شاهد این موفقیت‌ها بودید و می‌دانید چقدر افراد باید خون دل بخورند تا این موفقیت‌ها حاصل شود."

پولادگر با اشاره به این اصطلاح که شکست یتیم است و پیروزی هزاران پدر دارد، تصریح کرد: "موقع شکست همه به دنبال مدیری هستند که همه چیز را به گردن او بیندازند. همه می‌دانیم که برای هر کدام از این موفقیت‌ها چه تیم همدل و همراهی کار کرده‌اند که ثمره آن به این شکل شده است. گاهی این زحمات دیده نمی‌شود و کسی از آن‌ها تجلیل نمی‌کند. من سال‌ها این تجربه را در حوزه مدیریت داشتم. می‌خواهم به حرمت آن خون دل‌ها که ثمره آن این موفقیت‌ها بوده است و همچنین به دلیل این که کمتر از مدیری تجلیل می‌شود امروز از دکتر داورزنی تجلیل کنم به ویژه در بخش‌هایی که به آن توجه نشده است و این که چقدر زحمت کشیدند که یک روندی به نتیجه برسد."

1961296

او ضمن تشکر از داورزنی از طرف جامعه ورزش کشور افزود: امیدوارم در این دوره کوتاهی که مسئولیت بسیار سنگینی برعهده دکتر مرادی است و در ادامه شاهد شکوفایی والیبال کشور باشیم. همه کشورها دائم در حال سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش هستند و کمی غفلت باعث سبقت گرفتن دیگران از شما می‌شود. گاهی نگاه عامه به مدیران کشور هم سرایت می‌کند و همیشه از شما انتظار پیروزی دارند|، اما به این شکل نیست و زحماتی که در حوزه پایه کشیده می‌شود باید قدر دانسته شود که بی‌نتیجه نماند."

پولادگر در پایان گفت: "یک بار دیگر از دکتر داورزنی تشکر می‌کنم. این یک خداقوت بین‌راهی است و امیدواریم حضور درخشان ایشان را در عرصه بین‌المللی و داخلی بیش از پیش شاهد باشیم و بدون ارزیابی‌های سلیقه‌ای همه کمک کنیم والیبال به سر قله‌های موفقیت دست یابد. یادمان نمی‌رود که آرزویمان این بود که والیبال ما یک گیم از تیم‌های مطرح آسیا بگیرد اما امروز این اقتدار را داریم که مردم توقع دارند تیم ملی ما برزیل را شکست دهد، این یعنی موفقیت. برای برادرم دکتر داورزنی آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و همچنین آرزوی موفقیت دارم برای دکتر مرادی که مسئولیت خطیری در این زمان کوتاه برعهده‌شان است."

دیدگاه‌ها