کد خبر : 1985657 | 18 آذر 1402 ساعت 14:21 | 13K بازدید | 6 دیدگاه

بازگشت به اوج: جشن ویژه سرمربی در رختکن!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پیروزی تیمش برابر ناپولی را در رختکن این تیم جشن گرفت.

بازگشت به اوج: جشن ویژه سرمربی در رختکن!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم سری آ ایتالیا روبروی ناپولی به میدان رفت و موفق شد این تیم را با یک گل از سر راه بردارد. 

تک گل این تیم را فدریکو گاتی با ضربه سر به ثمر رساند و به آنها برای کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی برابر مدافع عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا کمک کرد تا یووه روند موفقیتش را در سری آ حفظ کرده باشد. 

بیانکونری با این نتیجه توانستند به صورت موقت به صدر جدول رقابت‌های سری آ ایتالیا صعود کنند و حالا امیدوار هستند که اینتر در بازی امشب برابر اودینزه امتیاز از دست بدهد و این فرصت در اختیار آنها قرار بگیرد که همچنان در جایگاه اول جدول رده‌‎بندی بمانند.

این برد روحیه تیمی یوونتوس را هم بسیار بالا برد و این موضوع به‌خوبی از شادی بازیکنان این تیم پس از گل و میزان خوشحالی آنها از کسب این پیروزی مشخص بود. 

1964230

صفحات یوونتوس در شبکه‌های اجتماعی هم تصاویری را از خوشحالی آلگری در رختکن منتشر کردند که به صورت جداگانه و تک به تک به بازیکنانش تبریک گفت و آنها را در آغوش گرفت تا نشان دهد که از عملکرد خوبی که ارائه کردند بسیار راضی است. 

1964231

هواداران یووه امیدوار هستند که این تیم بتواند با حفظ این روند به روزهای اوجش برگردد و چند فصل سختی که تجربه کرده بود را پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها