کد خبر : 1985693 | 18 آذر 1402 ساعت 16:11 | 10.8K بازدید | 35 دیدگاه

شایعه بازگشت برانکو شیطنت رسانه‌ای بود؛

بزیک: همه می‌دانند پرسپولیس مهاجم ندارد

مهاجم سابق پرسپولیس پس از چهار سال برای حمایت از سرمربی و بازیکنان این تیم در استادیوم آزادی حاضر شده است.

بزیک: همه می‌دانند پرسپولیس مهاجم ندارد

به گزارش "ورزش سه"، ادموند بزیک که امروز برای تماشای دیدار پرسپولیس و هوادار در استادیوم آزادی حاضر شده است، در حاشیه این مسابقه اظهار داشت: پرسپولیس به اندزه کافی حاشیه داشته و فکر می‌کنم گاهی شما باید حمایت‌هایی داشته باشی و در روزهای سخت از تیم حمایت کنی. من حدود چهار سال بود که به استادیوم نیامده بودم، اما امروز وظیفه‌ام بود که امروز بیایم و از کادرفنی و بچه‌ها و باشگاه حمایت کنم، چون تیم به حمایت ما و هواداران نیاز دارد. وقتی از لیگ قهرمانان اوت شدیم، مقداری بی‌مهری شد اما مطمئنا دوباره تماشاگران به استادیوم می‌آیند و از تیم حمایت می‌کنند.

او در پاسخ به اینکه آیا بی‌مهری‌ هواداران به حق بود، گفت: در فوتبال ایران از بالا تا پایین حاشیه را بیشتر دوست دارند. من فکر می‌کنم همه جای دنیا این اتفاق رخ می‌دهد که تیم‌ها چند هفته در افت باشند. هر چند ما امسال نتوانستیم چیزهایی را که مربی می‌خواهد، فراهم کنیم. ما اصلا مهاجم نداریم و فقط یک مهاجم داریم که باید یک‌جوری را او را نگه داریم که تمام بازی‌ها بازی کند.

بزیک در خصوص مصدومیت بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: مصدومیت، جزئی از فوتبال است. تیم ملی و فشردگی بازی‌ها باعث می‌شود کیفیت بازیکن در مقطعی پایین بیاید. اینها اتفاق خاصی نیست.

1964268

پیشکسوت پرسپولیس درباره استوری رضا درویش عنوان کرد: از خودشان بپرسید. من آقای درویش نیستم.

بزیک در خصوص دربی نیز گفت: فارغ از نتیجه‌ای که دو تیم می‌گیرند، دربی حساسیت خاص خودش را دارد و کسی به جدول نگاه نمی‌کند. آن روزی که تیمت خوب باشد، برنده بازی خواهی شد.

او درباره شایعه بازگشت برانکو به پرسپولیس اظهار داشت: مطمئنا اسامی‌ای را می‌آورند که در این تیم موفق بوده است. فکر می‌کنم شیطنت رسانه‌ها بود و بعید است این اتفاق رخ بدهد.

بزیک درباره آینده پرسپولیس در این فصل از رقابت‌ها گفت: پرسپولیس برای لیگ ایران به اندازه کافی بازیکن دارد و شما می‌توانید با این بازیکنان در لیگ بازی کنی، اما نمی‌توانی در لیگ قهرمانان نتیجه بگیری. این یک موضوع طبیعی است و همه هم می‌دانند. از هر کسی بپرسید می‌گوید پرسپولیس مهاجم ندارد. مطمئنا تیم در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکن می‌گیرد.

دیدگاه‌ها