کد خبر : 1985724 | 18 آذر 1402 ساعت 17:47 | 19.6K بازدید | 51 دیدگاه

وعده مدیر باشگاه تراکتور برای خرید در نیم فصل

نصیرزاده: 49 میلیارد و 250 دیگر می‌توانیم خرج کنیم!

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور خبر از جذب بازیکنان در نیم فصل داد.

نصیرزاده: 49 میلیارد و 250 دیگر می‌توانیم خرج کنیم!

به گزارش ورزش سه، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور در گفتگو با خبرنگاران نسبت به احضار خودش به کمیته انضباطی پیرو مسائل قراردادی گفت: ما در تاریخ ۱۴ مرداد تنها باشگاه ایران بودیم که سازمان لیگ قراردادهای ما را بررسی کرد و آقای قنبرزاده بودند که گفتند قراردادها مشکلی ندارد و کارت‌های ما را ثبت کردند. بیشتر باشگاه‌ها که بعدتر بررسی شد به آنها نامه داده شد تا بیایند مشکلات را برطرف کنند و باز هم ما تنها باشگاهی بودیم که نامه را مستقیم به کمیته انضباطی دادند و گفتند که این باشگاه را بررسی کنید؛ ما چهار نفر از کادرفنی همراه با صفا هادی و آلوارو خیمنز بود که گفتند چرا مالیات‌های این نفرات را تقبل کردید.

 اساسا محاسبه مالیات نیازمند زمان زیادی است و آنها که باشگاه دارند این را می‌دانند. به محض اینکه آخرین بازی لیگ تمام شد، همه بازیکنان خارجی مستقیما به فرودگاه امام می‌روند. بازیکنان در صورتی پرونده کارشان باطل می‌شود که مالیاتشان داده شده باشد. خیلی از بازیکنان بازی ساعت شانزده تمام شد، ساعت بیست و دو می‌روند و اصلا اینطوری نیست که بگوییم مالیات یک اتفاق لحظه‌ای است.

او در ادامه در توضیح نسبت به نظرش درباره قانون سقف قرارداد گفت: اکنون باید گفت که بسیاری از تیم‌های دنیا، قراردادهای بزرگی که امضا می‌کنند به صورت نت می‌بندند. برای بازیکن خارجی دشوار است و منطقی نیست ما آنها را سه تا چهار ماه نگه داریم تا مالیات محاسبه شود و بعد اجازه رفتن داد. آنها که تصمیم گیرنده هستند و در کارگروه حضور دارند باید بدانند که بازیکن خارجی تا زمان محاسبه مالیاتی نمی‌توان نگه داشت. ما دستمزد نفرات فنی و بازیکنان را دادیم ولی یک ماده نوزده در بند دوازده وجود دارد که می‌گوید به جز مدت قرارداد هر چیزی را در هر زمانی عوض کردی و پرداخت شده از شما می‌پذیریم. 

از ما پذیرفتند و اصلاحاتی هم که صورت گرفت به ما گفتند. ما ۳۲۵ میلیارد شرایط هزینه داشتیم و ۲ بازیکن هم فروخته بودیم به گل گهر و سپاهان که مجموع آن ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون بود و یعنی ما نصف این می‌توانستیم خرج کنیم که جمعا می‌شود ۳۲۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون و طبق برآورد کارگروه ما ۲۸۰ میلیارد خرج کردیم. باز هم می‌توانیم خرج کنیم و در واقع اگر شد نیم فصل بازیکن خواهیم گرفت. فلسفه ایجاد این قانون این بوده که آنها که از جیب دولت یا سهام عدالت هزینه می‌کنند مدیریت شود نه ما که از جیب شخص خرج می‌کنیم. آقای زنوزی دارد برای ما هزینه می‌کند و اسباب نشاط در کل کشور و آذربایجان شرقی است.

 خدا را شکر از ما پذیرفتند و اصلاحیات را انجام دادیم. نمی‌دانم چه تصمیماتی گرفته می‌شود. کمیته انضباطی هم فارغ از آشناییت قبلی من با دوستان دیدم در این موضوع خوب فکر می‌کنند. به مطالبات عمومی که در پشت پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور وجود دارد فکر می‌کنند؛ هر چه باشد ما به ۲۰ نفر پول می‌دهیم که ۲۰ میلیون نفر کیف کنند.

وی ادامه داد: هر کدام کلی هوادار دارند و توقعات و توجهات عمومی نکته بسیار مهمی در نگاه حکومتی نسبت به آنهاست. دو باشگاه از بورس و جیب مردم استفاده می‌کند و یک تیم دیگر شاید از سهام عدالت استفاده کند اما ما از جیب شخص استفاده می‌کنیم. اگر تفکیک سازی ایجاد شود و اصلاحات انجام شود خوب است در کل هم ما از پرداخت مالیات بازیکن ایرانی که خودش باید انجام دهد دور بودیم و امیدوار هستم بهتر شود. طرح بدی نبود اما نتوانست قوی عمل کند و یک باشگاه توانست با این بودجه مهاجمان را در تیمش تقویت کند و قرارداد بالا ببرد اما ما و پرسپولیس مشکل مهاجم داریم و هر دو تیم دچار مشکل هستند؛ آنها در خط دفاع آسیب پذیر هستند و ما در خط حمله مشکل داریم!

دیدگاه‌ها