کد خبر : 1985750 | 18 آذر 1402 ساعت 19:11 | 47.9K بازدید | 67 دیدگاه

آنها حق داشتند اما می‌دانم که تکرار نمی‌شود

حمایت شدید بیرانوند از خشم تماشاگران پرسپولیسی!

بیرانوند می‌گوید پرسپولیس تا آخرین لحظه مدعی قهرمانی خواهد بود.

حمایت شدید بیرانوند از خشم تماشاگران پرسپولیسی!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند تنها کسی بود که بعد از بازی با الدحیل از سوی طرفداران پرسپولیس تشویق شد. با این حال او از اتفاقات پیش آمده ناراحت بود و در عین حال به هواداران پرسپولیس حق می‌داد که تا این حد ناراحت باشند و حتی از آنها عذرخواهی کرد.

بعد از بازی هوادار در میکسدزون ورزشگاه آزادی، زمانی که خبرنگاران با کلیدواژه «بی مهری» برخورد هواداران پرسپولیس را توصیف کردند، بیرانوند میان کلام آنها رفت و گفت: در مورد هواداران پرسپولیس نباید اینطور بگویید. چند سال پیش تیم‌های دیگر هم اینطوری کردند و این طبیعی است.

ویدئو: 318984

وی افزود: باید همیشه حق را به هوادار داد، ما باید این بازی را با 5 گل می‌زدیم و هواداران هم این را می‌دانستند و به همین خاطر طبیعی است اینطور واکنش نشان بدهند و من این حق را به آنها می‌دهم.

او در عین حال با هواداران پرسپولیس اتمام حجت کرد: به هر حال دیگر این اتفاق را از هواداران پرسپولیس نخواهید دید، امیدوارم هواداران پرسپولیس همیشه به ما انرژی بدهند. هواداران پرسپولیس می‌دانند در این 7 سال، شش قهرمانی آوردیم و به نظرم باید با سختی‌ای که هواداران سایر تیم‌ها می‌کشند مقایسه کنند.

1964391

بیرانوند با اشاره به جلسه پریروز با مدیرعامل قرمزها توضیح داد: اتحاد و همدلی ما بعد از بازی دحیل اتفاق افتاد. جلسه خوبی با آقای گل‌محمدی و آقای درویش داشتیم. من به بچه‌ها گفتم این اتحاد باید ادامه‌دار باشد چون این عامل نتایج ماست. هر وقت ما اتحاد داشتیم، خیلی از تیم‌ها ترسیدند. ما تیمی هستیم که هواداران از ما انتظار دارند. شاید سایر تیم‌ها بگویند هواداران از تیمشان انتظار ندارند اما ما پرسپولیس هستیم و طبیعی است هواداران انتظار داشته باشند.

عکس: محمد وحیدپور

دیدگاه‌ها