کد خبر : 1985753 | 18 آذر 1402 ساعت 19:19 | 9.8K بازدید | 38 دیدگاه

نیمه کابوس‌وار بایرن: همه مدافعان تعطیل هستند

بایرن مونیخ در نیمه اول بازی مقابل اینتراخت فرانکفورت با نتیجه عجیب ۳-۱ شکست خورد.

نیمه کابوس‌وار بایرن: همه مدافعان تعطیل هستند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی‌ای حساس از هفته چهاردهم بوندسلیگا مقابل اینتراخت فرانکفورت قرار گرفت.

شاگردان توخل با پیروزی در این بازی می‌توانستند هم‌امتیاز بایر لورکوزن شوند و منتظر بازی سخت آنها مقابل اشتوتگارت بمانند.

بازی برخلاف انتظار با گلزنی فرانکفورت آغاز شد. در دقیقه ۱۲ بوتا از سمت حرکت کرد و توپش را به روی دروازه ارسال کرد. مزراوی توپ را به شکل عجیبی به صورت ناقص دفع کرد و توپ در اختیار شیبی قرار گرفت. او ضربه‌اش را زد اما توپ به تیر افقی دروازه خورد و در برگشت مرموش توپ را کنترل و با ضربه‌ای حساب‌شده وارد دروازه کرد.

1964396

در حالی که بایرن برای زدن گل مساوی تلاش می‌کرد اما دوباره فرانکفورت بود که به گل رسید. در دقیقه ۳۱ روی سماجت کنوف و درگیری با کیم مین جائه، بازیکن فرانکفورت موفق شد توپ را به دست بیاورد. او با پاسی ابیمبه را صاحب توپ کرد. این هافبک با حفظ توپ عالی در بین مدافعان و اشتباه عجیب آلفونسو دیویس که مانع شوت‌زنی او نشد، ضربه‌اش را از بین آنها به سمت دروازه زد و گل دوم بازی هم به نام فرانکفورت خورد.

1964395

۵ دقیقه بعد روی یک ضد حمله از بازیکنان فرانکفورت، پاس مرموش به لارسن در محوطه جریمه رسید. اوپامکانو یار اصلی این بازیکن بود و با سهل‌انگاری اجازه داد لارسن به راحتی در موقعیت شوت‌زنی قرار بگیرد و گل سوم را بزند.
به این ترتیب هر سه گل فرانکفورت روی اشتباهات مدافعان بایرن مونیخ به ثمر رسید.

1964394

در دقیقه ۴۴ بایرن برای گلزنی و حفظ امیدهایش در نیمه دوم تلاش می‌کرد. لروی سانه که در محوطه جریمه صاحب توپ بود، توپ را به یوشوا کیمیش را در پشت محوطه رساند و او موفق شد با یک شوت زیبا اختلاف را به دو گل برساند.

بازی در نیمه اول با نتیجه ۳-۱ تمام شد و شاگردان توخل برای گرفتن سه امتیاز باید یک مأموریت غیرممکن را در نیمه دوم انجام دهند.

دیدگاه‌ها