کد خبر : 1985841 | 18 آذر 1402 ساعت 23:44 | 21.6K بازدید | 9 دیدگاه

بیرو _ نعمتی: تشر و آشتی در زمین چمن

از وقتی که علیرضا بیرانوند بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو می‌بندد احساس مسئولیت بیشتری درباره تیمش می‌کند و بیشتر از قبل به پیروزی و موفقیت در بازی‌ها حساس شده است.

بیرو _ نعمتی: تشر و آشتی در زمین چمن

به گزارش ورزش سه کاپیتان سرخ‌ها که اتفاقاً باروحیه‌ترین بازیکن این تیم هم بود در لحظاتی که تیمش تحت فشار قرار می‌گرفت با خروج‌ها و واکنش‌های بموقع تمرکز بالای خود را نشان می‌داد. او در بازی با پا هم هیچ اشتباهی نداشت و در روزی که زیاد به زحمت نیفتاد یک کلین‌شیت دیگر به نام خود ثبت کرد.

اوایل نیمه دوم بازی با هوادار اما بعد از چند حمله و ارسال هوادار از جناح چپ پرسپولیس و پس از اینکه بیرانوند یک توپ را به صورت درازکش مهار کرد بر سر علی نعمتی فریاد کشید که چرا اجازه می‌دهد از سمت او اینقدر راحت عبور و ارسال کنند. نعمتی هم تنها بیرانوند را به آرامش دعوت کرد و واکنش خاصی به این تشر تند بیرو نداشت. 

1907799

بیرو در توقف نیمه دوم بازی حوالی دقیقه 70 فریادی که سر نعمتی زده بود و دلخوری ایجاد شده را از دل او درآورد .بیرو که تا میانه های زمین پیش آمده بود  لحظاتی با نعمتی صحبت کرد و درباره جایگیری و پوشش بازیکنان حریف با او حرف زد. او سر نعمتی را بین دستانش گرفت و البته مشخص بود هیچ اتفاقی بین این دو بازیکن نیفتاده و همه چیز در میدان تمام شده است.

دیدگاه‌ها