کد خبر : 1985910 | 19 آذر 1402 ساعت 11:20 | 12.1K بازدید | 10 دیدگاه

وقتی گل می‌زنم و می‌بریم، همه چیز فوق‌العاده است؛

محمد صلاح: امسال یک لیورپول جدید داریم!

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، از رکوردی که در جریان پیروزی مهیج مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر انگلیس به دست آورد ابراز خوشحالی کرد.

محمد صلاح: امسال یک لیورپول جدید داریم!

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح پس از به ثمر رساندن گل تساوی لیورپول در جریان پیروزی 2-1 مقابل کریستال پالاس، به رکورد 150 گل در تاریخ لیگ برتر انگلیس رسید تا در کنار مایکل اوون به دهمین بازیکن برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شود. علاوه بر این، صلاح به پنجمین بازیکنی تبدیل شده که با لیورپول در تمامی رقابت‌ها به 200 گل رسیده است.

پس از سوت پایان، لیگ برتر انگلیس اعلام کرد که صلاح به عنوان بهترین بازیکن این مسابقه انتخاب شد و او سپس مهمان شبکه انگلیسی TNT شد. صلاح گفت: من ذهنیت برد را در تیم دیدم. ما تا پایان به مبارزه ادامه می‌دهیم و این کار را در این مسابقه انجام دادیم. این یک نکته مثبت است.

وی افزود: ما یک تیم جدید داریم، با بچه‌های واقعا خوب. ما 7 تا 8 بازیکن جدید داریم. من و ویرجیل فن دایک با آنها صحبت می‌کنیم. از سال 2019، تیم بسیار شبیه به هم است و به نظر می‌رسد امسال بتوانیم کار خاصی انجام دهیم.

1964351

صلاح در مورد رسیدنش به 200 گل با لیورپول در تمام تورنمنت‌ها گفت: مهم‌ترین چیز این است که ما بازی را بردیم. وقتی پیروز می‌شویم و من گل می‌زنم، احساس فوق‌العاده‌ای است. من از رکورد و برد خوشحالم.

ستاره مصری لیورپول در مورد پاس گلی که هاروی الیوت جوان داد، گفت: من همیشه او را جلو می‌برم. ما بدون سخت‌کوشی هیچ کاری انجام نمی‌دهیم و به هیچ دستاوردی نمی‌رسیم. او دوران حرفه‌ای خوبی دارد اما می‌تواند بیش از این‌ها به دست بیاورد. من به این موضوع اطمینان دارم و برای او خوشحالم.

صلاح سپس به شوخی گفت: گاهی اوقات برای خودم و بازیکنان جوان به عنوان پزشک کار می‌کنم، اما برای الیوت خوشحالم.

دیدگاه‌ها