کد خبر : 1985928 | 19 آذر 1402 ساعت 12:17 | 24.4K بازدید | 13 دیدگاه

این جایگاه پرسپولیس همیشه پر می‌شود (عکس)

جایگاه جنوبی ورزشگاه آزادی برای بازی با هوادار کاملا پر شده بود.

این جایگاه پرسپولیس همیشه پر می‌شود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار بود. قرمزها با توجه به نتایج قبلی‌شان و سپری کردن روزهای طولانی بدون کسب برد، به ۳ امتیاز این مسابقه خانگی نیاز مبرمی داشتند .

این مسابقه درست پس از بازی تلخ با الدحیل برگزار شد که هواداران پرسپولیس تمام جایگاه‌های موجود در ورزشگاه آزادی را پر کرده بودند و نتوانستند با این وجود از سد حریف قطری خود بگذرند و در نهایت از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

با توجه به اینکه این مسابقه پس از خشم هواداران و شکست پرسپولیس و البته در روز شنبه و ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شد پیش‌بینی شده بود که جایگاه‌های خالی در این بازی به چشم بخورد با این حال اما بیش از ۶۰۰۰ نفر در ورزشگاه آزادی با پیراهن قرمز دیده می‌شدند. یحیی گل‌محمدی نیز در مورد نقش تاثیرگذار آنها گفت و همچنین از آنها تشکر کرد.

نکته جالب اینکه در بلیت فروشی بازی با هوادار جایگاه جنوبی طبقه دوم زودتر از همه جایگاه‌ها پر شد. این جایگاه که به بانوان اختصاص داده شده است، در بازی‌های اخیر پرسپولیس همواره خواهان زیادی داشته و زودتر از بقیه جایگاه‌ها ظرفیتش تکمیل شده است. حال باید منتظر ماند و دید برای دربی کدام جایگاه‌ها به تماشاگران خانم دو تیم اختصاص داده خواهد شد.

دیدگاه‌ها