کد خبر : 1985955 | 19 آذر 1402 ساعت 13:45 | 34K بازدید | 13 دیدگاه

اسطوره ایتالیا به آخر خط رسید: شاید خداحافظی کنم!

جورجو کیه‌لینی، ستاره لس آنجلس اف سی، پس از شکست این تیم در فینال تایید کرد که احتمال دارد این آخری بازی او در دنیای فوتبال باشد.

اسطوره ایتالیا به آخر خط رسید: شاید خداحافظی کنم!

به گزارش "ورزش سه"، لس آنجلس اف سی صبح امروز به وقت ایران در دیدار فینال پلی آف لیگ فوتبال آمریکا روبروی کلمبوس کرو به میدان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 

آنها مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها بودند و امید داشتند که بتوانند بار دیگر این جام را بالای سر ببرند اما شرایط در این بازی به شکل دیگری پیش رفت و تلاش‌های آنها در نیمه دوم برای جبران دو گل خورده در نیمه اول جواب نداد. 

کیه‌لینی در نشست خبری پس از این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «مسیر زیبایی بود و روز گذشته هم گفته بودم که متاسفانه یکی از دو تیم باید این بازی را به عنوان بازنده ترک کند و این اتفاق برای ما رخ داد. 

1964828

درباره خودم... شاید این آخرین بازی من باشد. خیلی روی این بازی تمرکز کرده بودم. حالا نیاز دارم که از حضورم در کنار خانواده لذت ببرم، به ایتالیا برمی‌گردم و تصمیم نهایی را در آن جا خواهم گرفت. دوست ندارم الان تصمیمی بگیرم و پس از آن نظرم را عوض کنم.»

این ستاره سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2022 و پس از پایان مهلت قراردادش با یووه به لس آنجلس اف سی پیوست. 

او در طول دوران حضور 18 ساله‌اش در تورین هم 561 بازی با پیراهن این تیم انجام داده و 36 گل هم به ثمر رسانده بود تا یکی از موفق‌ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه با 9 قهرمانی متوالی در سری آ، یک قهرمانی در سری بی، پنج کوپا ایتالیا و پنج سوپرجام ایتالیا لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها